Tocăniţă

Posted: 8 Februarie 2010 in blog, disperare totală, iubţi doar.., pula mea, tocăniţăă, voltaj, zapada

  • Iubiţi întotdeauna pe cei care vă iubesc, niciodată să nu iubiţi un suflet pustiu.
  • De ce e toată lumea aşa disperată? Din toate punctele de vedere.. vorba aia din Voltaj.. ” mai ia încă o bere şi încă o bere şi încă una ” ..
  • În faţa mea pe stradă două femei de vârstă mijlocie se tot văietau de primarul Craiovei că a angajat mulţi oameni în domeniul salubrităţii şi alţii pentru a curăţa străzile de zăpezi şi nimeni nu face nimic. Frate te pun eu să mergi prin nu ştiu ce colţ de cartier? Nu ai vrea să-ţi cureţe în faţa blocului ? Nu toţi muncesc, dar mă uit la unii din ei pe frigul ăla cum dau la lopată. V-aţi născut în puf? Mai puneţi osul la treabă. Oricum fiecare are un loc în această mare comunitate. Nu toţi putem să ne facem parlamentari..
  • Vă rog frumos nu vă mai băgaţi unde nu este de voi. Ştiu că e doar gura de voi, dar nu trebuie să-mi demonstraţi întotdeauna, e enervant să ştiţi şi voi. Mereu criticaţi de-am pulea numai ca să fie. Mai întâi faceţi ce facem şi noi, vedeţi ce greu este şi după să vă aud. Mă refer în general şi în toate domeniile. Mereu se găseşte Jardel şi Mirunu să sară cu gura. Că de na nu au supt destul când erau mici şi din această cauză.
  • Nu vreau să mai aud discuţii .. ” bă da de ce plm scrii aşa rar pe blog ” . Defapt faţă de mulţi alţii scriu destul de des. Deobicei cam 4 posturi pe zi şi nu este zi în care să nu scriu un post. Deobicei am treabă pe aici pe acolo.. şi blogu dă-l în sărăcie că nu stau numai cu gândul la el. Scriu de plăcere, nu pentru bani. Dacă mă întreţineţi voi, dacă mă plătiţi destul de bine vă scriu şi 10000 de posturi pe zi. Am vizitatori relativ destul de mulţi, dar foarte puţini înţeleg ce vreau să zic pe aici şi din toţi vizitatorii cam 60% nu mă suportă.. 30% cei care înţeleg şi 10% sunt prietenii.
  • Dacă nu vă convine ceva, daţi-vă cu curul de pământ!
Comentarii
  1. Stefi spune:

    -se mai intampla sa si iubesti si sa nu fi iubit…
    -hmm:))am inlocuit berea cu tequila:))
    -danny,un sfat,sa te doara fix in pula de ce zic altii,de barfe,comentarii,mincinui si mai stiu eu ce.nu imi sta in fire sa fiu asa directa da in kkt,nu stiu ce am azi!

  2. dy0studio spune:

    Tu ştii ce rău e să te doară pla? :))
    Mă doare fix nicăieri de ei, chiar nu-mi pasă de ei, doar mă iau de ei atâta tot.

    Eu aş vrea să înlocuiesc tot ce e alcoooollll cu apă plată! Încerc.. dar oare voi reuşii ?

  3. Stefi spune:

    neah:))si eu am zis ca inlocuiesc ….tigarile ..si toate chestiunile cu paine prajita,si nu am reusit:))

Lasă un răspuns

