Lizo ft. Lucia – gândurile unei minţi demente

Posted: 7 Februarie 2010 in lizo ft. lucia, melodii, versuri

Aveţi grijă cu copy/paste.. doar atât am de spus.

Lizo : Astern pe foaie tarziu in noapte ultimele ganduri
Dintr-o inima indurerata din care cad franturi
Mintea imi spune ca numai poate plamanii arsii
De la tigarii si mi de versuri din anii vietii trasi
Aceasta piesa in miez de noapte suna a testament
Condusa pe taram intunecat de un gand dement
In piesa asta ma exprim formal direct fictiv
Toti ne inspriram eu vreau sa incerc un stil nativ
Povestirile unei minti demente cu adevarat
In piese va arat cate probleme  m-au incercat
Imi vine sa imi dau palme cand ma gandesc la ea
Era ceva copilaresc nu stiu era iubirea mea
Am fost prost am facut multe nebunii va jur
Dar nu am spus vreaodata te iubesc atat de pur
Era asa de natural venea din suflet cu adevarat
Eram copilul ala fericit nestiind ce mi s-a intamplat
Dar viata mi s-a schimbat in cateva secunde
Ca am facute atatea lucruri vrute si nevrute
Acum rasuna gandul meu nebunesc pe beat
Si sunt curios oare cati inteleg ce zic ?

Refren : Transcriu pe foaie gandurile unei minti demente
Si va descriu in rime cele mai grele momente
Franturi din mintea mea bolnava de-a dreptu
Si poate imi lipsesc multe dar am talentu
Si dorinta sa va fac odata sa intelegeti
Ca odata prin viata asta toti va pierdeti

Lizo : Nici macar cosmarurile nu ma mai sperie
Inca imi amintesc cum imi facea mama teorie
Insa orice cosmar pe care il am in miez de noapte
E mai dulce decat orice efect din realitate
Viata a fost mult prea dura in copilarie
Si ma rugam ca asta sa nu dureze o vesnicie
Nici acum nu pot sa spun ca imi e mai bine
Dar sunt fericit ca inca te am langa mine
Tu esti aceea care apare des in visruile mele
Si tu ma faci sa uit toate zilele grele
Esti ingerasul meu de sus ce ma ajuta mereu
Ma defineste intrutotul ca doar e stilul meu
Talent de scriitor ingenuncheat de probleme
Ca viata nu e asa de roz cum o crezi tu vere
Nu e fantezia aia de prin filme de actiune
Aici e reliate si e trist ca e pe bune
As vrea un scenariu sa il pot modifica
Sa scriu cum mi-as dori viata mea
Insa ce rost au toate fara niciun defect
E mult prea plictisitor cand totul e perfect

Refren : Transcriu pe foaie gandurile unei minti demente
Si va descriu in rime cele mai grele momente
Franturi din mintea mea bolnava de-a dreptu
Si poate imi lipsesc multe dar am talentu
Si dorinta sa va fac odata sa intelegeti
Ca odata prin viata asta toti va pierdeti

Lucia : Nu pot sa dorm nopate de noapte
Cu gandurile prin zari indepartate
Mi-a ajuns sa ma cufund in cosmaruri reci
Si realitati dure , reci si foarte seci
Fiecare imagine pe retina formata
E un gand vechi si trist de altadata
Si lacrimi curg, si-mi inec amaru’
Dar si mai rau e cand gol e paharu’
Am evouluat de la o simpla clementa
La o stare  pura si dulce dementa
Inima-i de mult in stare de putrefactie
Si pentru suflet n-a ramas nicio atractie
Si-nnebunesc in singuratatea linistita
Care ma calmeaza , dar care ma agita
Nimic nu-mi mai confera importanta
Caci fericirea nu-mi mai e speranta
Si-mi inchid ochii pentr-o eternitate
Nu mai tin cont de-i zi sau noapte
Iar in loc de acel  patetic “Adio, va iubesc!”
Zic “N-am motive sa zambesc,gandesc,traiesc

Comentarii
  1. Alexsays Ro spune:

    Rulează şi visează !
    Versurile astea parcă sunt scrise de un om ce a trecut prin viţă.
    1. Sunt foarte triste
    2. Capul sus, aveţi o viaţă în faţă
    3. Dă-le dracu de griji şi probleme, trecem noi peste ele. Cel mai important lucru este să fim sănătoşi şi să-i avem pe ce-i dragi mereu lângă noi
    Pace !

  2. Luci spune:

    Partea mea n-am mai fi trebuit s-o bagati! >:P
    Versurile sunt facute la plictiseala , eu nu sunt emo ca altii :-”
    E scrisa la 2 noaptea God damn it! :)))

  3. Mary spune:

    Am ramas masca…doar atat am de spus!
    :))

  4. Mary spune:

    Imi place maaaaaaaaxim :X
    Maxim am spus 😛

  5. Lizo spune:

    Plm ce am simtit si ce simt eu .. Trist ? Iti expui problemele intr-un mod fericit ! Vreau sa stiu si eu cum . Nu am zis ca ma omor ca am probleme =)) . Si e si putin visator .

  6. Alexsays Ro spune:

    Mă, pulă ştiu că ai, dacă nu ai avea nu te-ai mai lăuda atâta cu ea. Cât despre versuri ? Sunt frumoase, sunt scrise bine din punct de vedere gramatical, doar că sunt puţin cam triste. Asta e singura lor problemă, dacă o pot numii aşa. :))

  7. dy0studio spune:

    Haideţi totuşi ..
    Când o să fiţi mari artişti atunci puteţi să comentaţi.
    Până atunci.. felicitaţi munca oamenilor.
    Dacă cineva îmi face nişte versuri aşa la 2 noaptea sau nu ştiu eu prin ce împrejurare.. eu fac ce vreţi voi.
    Fiecare e talentat în domeniul lui, so.. blow me!

Lasă un răspuns

