Cererea perfectă, paradis în 100 de cuvinte şi nişte parkour

Posted: 6 Februarie 2010 in 100 de cuvinte, cererea perfectă în căsătorie, paradisul, parkour, sporturi extreme

  • Cererea în căsătorie perfectă ar fi aşa. Eu aş vrea să mă căsătoresc undeva între 22- 27 de ani. Desigur prietena mea o să fie foarte frumoasă şi nu numai. O variantă ar fi să o cer în locul unde ne-am cunoscut, a 2-a variantă ar fi să mergem în Paris şi la ultimul etaj din Turnul Eifel o să mă pun cu genunchiul drept jos şi o să-i zic vrei să fi soţia mea, dacă zici ” nu ” mă arunc imediat. Şi a 3-a variantă ar fi în China mai precis la Marele Zid Chinezesc şi tot la fel îi zic că dacă zice nu o să merg fără oprire pe tot drumul zidului.
  • Hmm.. despre paradis ce pot zice. Nu prea multe. Fiecare are propiul paradis, toţi ne gândim că odată şi odată o să trăim bine fără griji şi tot felul. Dar ce rost ar mai avea paradisul dacă nu ar fi probleme sau necazuri ? Niciodată să nu uitaţi adevăratul paradis, adică viaţa voastră. Ar trebuii să mulţumiţi pentru tot ce aveţi.
  • 100 de lucruri pe care trebuie neapărat să le faceţi înainte să muriţi toate lucrurile desigur sunt bazate pe aventurile mele aşadar: aveţi mereu încredere în voi, respectaţii pe cei din jur, când o fată are nevoie de un umăr pe care să plângă acel umăr să fie întotdeauna al vostru, iubiţi cât mai puteţi, faceţi sex, nu faceţi anal, şi cu prezervativ MEREU, dezamăgiţi-vă părinţii, prietenii, rudele, staţi până noaptea târziu, mâncaţi micul dejun la cină, nu călcaţi iarba, fumaţi-o!, profitaţi de toate ofertele ce vi se oferă, alergaţi prin ploaie, rupeţi-vă o mână şi un picior, conduceţi o maşină ilegal şi un motor tot ilegal, mergeţi cu motorul cu peste 200km/h, mergeţi cu un motor pe zăpadă ” o să vă distraţi „, faceţi accidente cu maşina, plecaţi cu maşina părinţilor de acasă fără să îşi dea seama, îmbătaţi-vă de 4 ori într-o zi, citiţi cel puţin 100 de cărţi, participaţi la curse, practicaţi orice sport, duceţi-vă în Pantelimon ( o să vă simţiţi taaree bine ), cântaţi sub duş, pierdeţi-vă de părinţi, băteţi-vă fratele sau sora, leşina-ţi, plângeţi, mâncaţi mere otrăvitoare, învăţaţi să mergeţi pe bicicletă, fiţi romantici cu fetele, fiţi foarte popular, fiţi şeful unei mari comunităţi, mergeţi cu bicicleta cu încă un prieten voi fiind în centru mergeţi până la Selgros doar ca să beţi apă, beţi bere cu paiul, mâncaţi ciocolată până vomitaţi, etc. Nu le-am numărat scriam mai multe dar nu îmi place să vorbesc despre mine aşa mult. În fine..
  • Despre parkour ce să zic. Este ca un fel de sport? Trebuie să fii foarte flexibil ca să-i faci faţă. Trebuie să ai cel puţin un gram de nebunie ca să faci acest sport. Nu ştiu la noi încă nu este aşa dezvoltat şi nu este cine ştie ce. Sincer îmi place să mă uit, dar nu sunt fan. Pur şi simplu nu mă interesează domeniul. Dar cei care practică indiferent că sunt buni sau răi au respectul meu fiindcă orice sport este foarte greu. Nu uitaţi nu contează vechimea ci performanţele.
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Ba, o fata trebuie ceurta in casatorie, nu pusa in situatia „Ma iei sau sar”. Sau macar ii faci o surpriza, sari fara sa ii zici.
    Poti sa ma ceri pe mine pe acoperisu scolii ? Ar fi de nepretuit sa te vad cum sari

  2. dy0studio spune:

    1. Am scris la bâză.
    2. Nu există ceva perfect.
    3. Nu sunt gay.

  3. Alex spune:

    In cr. sunt foarte multi practicanti de parkour 😀 .. In general cu media de varsta 15 – 20 ani :D.

  4. PushiT spune:

    1.Si eu
    2.Ramane de discutat chestia asta, uite ca tot adusasi in discutie, o sa fac un post
    3.Nici eu, dar tot as vrea sa te vad cum sari

  5. dy0studio spune:

    :)))))))))) ce glumeţ eşti :)))

  6. Elena spune:

    Sunt de aceeasi parere.. daca nu iti traiesti viata la maximum,mai tarziu are sa iti para rau.
    Si mie imi place sa imi supar parintii,profesorii,sa nu fac ca nimeni,doar ca mine,sa fumez,sa beau,sa conduc fara permis,sa n-am criterii si nici pasi de urmat,sa n-am idoli,sa n-am ora,chiar daca imi place sa port ceas,e doar de designe,ca oricum nu merge nici unul=)),sa joc baschet cu baietii mai mari,sa merg pe centru cu cei de la bloc si sa bagam spaima in pici,sa fiu mai mult baiat decat fata,sa ma plimb prin orice coltisor al Craiovei,si nu numai,sa cant,sa dansez cand am chef,sa nu tipe nimeni in jurul meu,sa n-am propria familie,si nici copii pana nu implinesc 30 de ani,sa-mi traiesc viata pur si simplu pana-n ultima clipa a ei.:))
    Am facut asa o sinteza.. chiar daca nu m-a intrebat nimeni.=))
    Chestia cu casatoria.. consider ca trebuie sa ceri o fata in casatorie atunci cand simti cu adevarat ca este momentul potrivit,si nu cred ca conteaza atat de mult locul unde o faci.. .:D

  7. dy0studio spune:

    ” Am facut asa o sinteza.. chiar daca nu m-a intrebat nimeni.=) ” cu fraza asta .. m-ai dat pe spate.. am râs :))))))calumea..

    Da chestia cu căsătoria aşa consider şi eu, dar am scris la băză eu. Nu îmi place să-mi fac planuri .. până atunci mai sunt multe fete de …. nu-i aşa băieţi ?

  8. PushiT spune:

    Scos in oras

  9. Lizo spune:

    Oare sunt singurul care se gandea la prostii :-<
    Tudore =)) sa imi dai un buzz sa iti zic ceva tare =))

  10. GroolMella spune:

    🙂 Bine gândit postul.
    îmi place.

  11. boredstefania spune:

    apropo,am si eu acea lista de lucruri care tre` facute inainte sa mori.o sa o pun pe blog zilele astea:D

Lasă un răspuns

