Chestia de sâmbătă!

Posted: 5 Februarie 2010 in chestia de sâmbătă, xxx

Deja cred că se ştie, dar nu toţi sunt atenţi. Aşadar lăsaţi un comentariu cu o temă despre care să vorbesc. Puteţi să scrieţi doar un simplu cuvânt pe care eu o să-l dezvolt sau puteţi scrie o frază sau mai multe de la care să înceapă postul. Fiecare propune câte ceva şi voi vorbii despre toate subiectele nu o să sar pe nimeni. Cam în jurul orelor 01-03 a.m o să scriu postul. Până atunci aveţi timp să comentaţi.

Comentarii
  1. Bitza spune:

    despre parkour

  2. PushiT spune:

    Cum crezi tu ca ar fi cel mai misto sa iti ceri iubita de nevasta

  3. dy0studio spune:

    Şmecheră asta..

    În seara asta sunt cam tăcuţi oamenii..

  4. kido13 spune:

    Votez pt. ideea lu’ Pushi
    Jur ca nu m-as fi gandit la asta:)
    Bestial :))

  5. dy0studio spune:

    Nu trebuie să votezi.. dacă vrei propune şi tu ceva..

  6. PushiT spune:

    Sunt regele chestiei de smabata, slaviti-ma

  7. dy0studio spune:

    Da Măria Ta! Alte 3 dorinţe?

  8. PushiT spune:

    Ba, daca esti cababil sa imi indeplinesti 3 dorinte exact cum face pestisoru de aur pe cuvantu meu ca te pup in fund

  9. dy0studio spune:

    Şi după ce mă cac?

  10. PushiT spune:

    Asta daca sti sa faci 4 dorinte

  11. dy0studio spune:

    Bă tu eşti nebun? :)) adică nu..

    S5, cea mai bună fată din lume, vilă cu pişcină şi 10 pe linie până întra 12-a ? le ghici ?

  12. PushiT spune:

    Nu chiar, hai ca iti zic eu:
    Cel mai mare si de succes cazino din Las Vegas, posibilitatea de a imi „tuna” prietena, (Adica mai subtirica azi, mai tatoasa maine, mai nimfomana sapt asta si tot asa), statul Nevada sa imi apartina si sa am minim 6 la toate pana termin liceu

  13. Lizo spune:

    „Cum sa nu fie tacuti cand am dat o idee asa geniala ” =)) Ba vere ti-au murit laudatorii =))
    Tu esti Mircea ? Numai radeti ma de ideea lu Maria sa , vezi ca ai creier pe picioare si e creier de turci nu de la maria sa ca de unde ..

    Asa ideei , la ora asta ?
    Din nou frate teme de la tine
    As povesti despre paradis si despre mine
    Cu partea cu despre mine am glumit e aranjat
    Caci altfel nu as fi gasit cuvant sa fi rimat

  14. dy0studio spune:

    :))))))))))))) tare aia cu lăudători:)))))))

    Despre ce vrei să scriu bă..lasă-mă cu versurile..

    Paradis?

  15. PushiT spune:

    Ba esti fumat ? Ala ma turna repede la tine, al dracu tradator. INFIDEL !

    Mai lasa dracu rimele

  16. Lizo spune:

    Da ma paradis :-<

  17. ZER0 spune:

    Fa un fel de lista 100 de lucruri ce trebuie facute intr-o viata, bazandu-te pe aventurile tale.

  18. Lizo spune:

    ZERO ZERO , da neuroni pari mult mai multi :)) ..
    Imi place ideea lui :-”
    De ce nu le faci pe toate 3 :))

  19. dy0studio spune:

    O să fie deci parcour, cererea în căsătorie perfectă, paradis şi 100 de lucruri..

Lasă un răspuns

