Cuvinte şi multă minte

Posted: 4 Februarie 2010 in Cuvinte şi multă minte, porcarii, xxx

Vă dau următoarele lucruri să zicem. Voi sunteţi pe o insulă pustie(pe insulă fiind doar o plajă mare fără copaci fără nimic, doar plaja imensă şi în jur marea)

  • un patent
  • 10 suluri de hârtie igienică
  • un frigider plin cu bere
  • o şapcă
  • un sutien
  • un Burn
  • o undiţă
  • un papagal
  • un bec
  • 100 de cărămizi
  • 7 pături
  • o periuţă de dinţi
  • un tricou
  • un vibrator
  • un lăstun
  • o brichetă
  • 3 mese
  • 5 scaune
  • o pijama
  • un buldozer

Preferabil ar fi să faceţi o mică compunere. Dar să conţină toate cuvintele. Vă alegeţi pe cine vreţi să fie cu voi acolo, specificaţi şi motivul. Lăsaţi-vă imaginaţia să îşi facă treaba. Fetelor trebuie să alegeţi un băiat cu care să fiţi acolo şi băieţi o fată. Cine vreţi voi.. o babă, colega de bancă, pe mama voastră nu mă interesează..

Comentarii
  1. Mady spune:

    Esti nebun frate!!:))

  2. Claudia spune:

    zz.ll.aaaa , ora 20.00, insula pustie

    Da, uite c-am ajuns si aici. Credeam ca vine Apocalipsa si eu n-apuc sa ma urc pe-un vapor care sa esueze in larg si sa ajung…aici. Uite, un papagal, doi papagali…10 papagali!!(E de la Burn-ul ala) Am ajuns in Raiul papagalilor si nu mi-a zis nimeni?! De fapt, suntem decat noi doi aici; sau, cel putin, asa cred.
    Plecasem frumusel sa ne regasim dupa o absenta indelungata, iar acum o sa ne regasim poate mult prea mult, caci presimt ca n-o sa stau pana maine dimineata pe insula asta. Pustie, „ne-pustie”, eu trebuie sa-mi fac 3 dusuri pe zi, sa ma spal pe dinti dupa fiecare masa, sa-mi incarc telefonul si sa iau micul dejun in fata televizorului la 6 dimineata !! A, da, iar daca nu stau cu 7 paturi pe mine, nu mi-e bine. Unde-mi va fi confortul din saraiul de acasa?? Clar, va fi la el acasa, iar eu, aici, dormind pe 100 de caramizi facute gramada si inghetand cu fata la cele 100 de miliarde de miliarde de stele din galaxie.
    Daca mai deschid valiza o data, sigur gasesc acolo lucruri ce nu-mi-ar fi de trebuinta in veci aici, gen un patent, 10 suluri de hartie, vreun bec, o undita. In schimb, parca mi-ar trebui o pijama, un tricou de schimb, o periuta de dinti; nu, eu gasesc un sutien, o bricheta, o…sapca (?!) , un…………………… vibrator !!! Dumnezeule mare, asta cum a ajuns aici? Jur, jur pe…pe urmatorul lastul pe care-l vad ca asta nu e al meu! Mai e si galben. Nu, nu, nu e al meu! (NU E!! PRICEPI??????)
    Uite, acum, cand scriu, imi imaginez cum ar fi sa fi salvati de…nu de un elicopter, ci de un buldozer-hibrid (iti explic eu alta data ce e ala). Dar ce ar mai conta , cand asta ar insemna ca merg acasa si mananc 3 mese pliiine cu tot ce-mi doresc papilele gustative (clar as fi apoi nevoita sa stau pe 5 scaune, nu doar pe jumatate din unul) ascultand muzica? El viseaza la un frigider plin cu bere. Barbatii…
    Ma duc sa aprind focul.

  3. Claudia spune:

    Sper ca e tot. Nu muncii decat 10 miute; mai greu e sa cuprinzi toate cuvintele alea.

  4. dy0studio spune:

    Foarte frumos şi original! Am râs cu lacrimi :))))))

  5. Mady spune:

    Clau.. Ai imaginatie.. Nu gluma;))

  6. dy0studio spune:

    Păi da noi avem Mădălina.. dar tu? tu? 0.. nul.. canci.. nu se poate aşa ceva.. :)))) glumeam..

  7. Mady spune:

    Ma sincer nu prea am….. Adik am dar nu mi’o exprim in scris.. Nici nu stiu…:-?? Whatever :-j

  8. dy0studio spune:

    Fiecare e bun la câte ceva.

  9. Lizo spune:

    Hmm 😕 .. Decat sa fac compuneri mai bine fac rime :)) .. Incerc ceva la 3 noapte .. am inebunit de tot =)) .. hai ca incerc

  10. Lizo spune:

    Mai la caterinca de atat nici ca se putea =)))) Scuzati gramatica .. e totusi 3 noaptea .. si 5 chiar =)) .. sper sa va placa si sa nu radeti prea mult :))) =)))

    O teme speciala primita de la Danny
    Stit voi baiatu ala cu ” fanii ”
    Ce as putea face cu un patent pe o insula pustie
    Papagalul cred ca ar fi singura fiinta vie
    Cu 7 paturi chiar nu am ce sa fac
    Imi ajunge un bec sa pot spune ce am in cap
    Ma intreb ce as face cu 100 de caramizi
    Mai degraba m-as distra cu o periuta de dinti
    As scrie versuri pe 10 suluri de hartie
    Iar cu scaune si mese as pune-o de-o betie
    Mai ales ca am un brun si-un frigider de bere
    As face drifturi si cu un lastun bai vere
    As lua o fetita mai cum spunem noi belea
    I-as da stuien si peste ar merge o pijama
    Sa nu uitam cam la dispozitie si un tricou
    Daca ma lasa am sa folosesc si un vibrator
    Mi-as pune o sapca in cap si apa intr-un ibirc
    Si cu undita as pune-o de un pescuit
    Cu bricheta dau un foc aprind grataru
    Si cu buldozeru ma duc sa daram trotuaru

  11. PushiT spune:

    Bravo ba =))

  12. dy0studio spune:

    Foarte frumos Dl. Artistul. Mi-au plăcut enorm versurile, deja mi-ai dat planuri noi.

    Deocamdată aşteptăm ştii tu ce. Te-am şi promovat ce dracu.. 😉 Hai la culcare.

  13. boredstefania spune:

    da,geniala idee..:))o sa scriu si eu asta maine:))mie` somn acum
    bravo clau:*

Lasă un răspuns

