Titlul acestei postări

Posted: 3 Februarie 2010 in taxi, titlul acestei postări, viata mea

Nu uitaţi de blog meet !!!

” De când nu te-am văzut am o viaţă absolut normală. Nu am nicio problemă, niciuna, trăiesc. Mă plimb seara pe străzi poate câteodată la tine mă gândesc. Şi te caut în toate femeile pe care le întâlnesc, te vreau în toate femeile pe care le doresc şi te vreau în toate femeile pe care am impresia că le iubesc. De când nu te-am văzut am văzut toate filmele noi chiar ieri am văzut unul.  Aseară am început o carte nouă te vedeam pintre rânduri şi asta mă face să cred că poate câteodată la tine mă gândesc. Încă mai, mai, mai greşesc.  ” versuri din melodia – Taxi – te văd în toate femeile. Am modificat câteva cuvinte. Am scris pentru că mi se potriveşte acest paragraf de ceva timp. Exact asta am făcut în ultimul timp.

Tot ce aş vrea acum e să am mulţi bani să mă duc la gară sau autogară să iau primul tren sau autocar să mă duc cu primul care pleacă. Nu contează unde se duce. Şi tot aşa să o ţin, după când ajung în următorul loc să pierd puţin timpul prin acel oraş. Să mă plimb câteva ore, iar după să iau alt tren sau autocar. Să o ţin aşa o săptămână sau toată viaţa. Această idee am citit-o mai demult într-o carte. Personajul asta voia să facă. O să fac asta odată, dar să am timp, bani şi să fie frumos afară.

Nu uitaţi de blog meet !!!

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Mai asteapta ba putin, ne urcam in masini si mergem pe primu drum pe care apucam, oprim in primul oras, bem la prima terasa priumul suc din meniu…

  2. Mady spune:

    Are dreptate Tudor! Numai ca voi mi’o luati inainte cu permisul!!:((

  3. dy0studio spune:

    Defapt era o idee pe care nu aţi înţeles-o. O să vă spun mai încolo doar un cuvât ce reprezintă acest post.

    Cât despre maşini.. 1lună după ce îmi iau carnetul şi desigur dacă am maşină exact de la 18 ani.. aştept o lună să mă obijnuiesc cu maşina.. strâng bani.. şi mă duc cât de departe pot.. :)))) desigur cu mai mulţi.

    Deocamdată nu vreau să-mi fac speranţe mari pe viitor că tot mi-am făcut şi multe vise mi s-au împlinit dar după un anumit timp s-au făcut scrum.

  4. kido13 spune:

    Vin si eu vin si eu :))
    Ma iei? ;;)
    Interesant post..cred ca am inteles ce vrei sa zici..si cu siguranta stiu la cine te referi :-”
    Si cred ca nu sunt singura care stie 😕

  5. ZER0 spune:

    Hey Dany eu iau carnetul inainte deci cred ca prima inaugurare o sa o facem cu masina mea.

  6. dy0studio spune:

    Opel presupun ? :)))) Da mă ştiam că tu iei primul din grupul nostru.

  7. Luci spune:

    Am vazut si eu intr-un film faza cu plecatu.. si m-ar tenta si pe mine..:D Sa fac rost de niste bani! 😀 ..Si sa scap cumva de gura parintilor :-s :))

Lasă un răspuns

