Tocăniţă!

Posted: 30 Ianuarie 2010 in chestia de sâmbătă, căsătoria, fericirea, gelozie, mi-e dor, papagalii, Tocăniţă

Vi se pare cunoscută poza de la începutul postului ? ( mersi Tudor pentru sesizare )

Să vorbesc despre subiectele de la ” chestia de sâmbătă ” aşdar..

  • Mda acum unele fete când se îndrăgostesc lulea de un băiat după ceva timp încep să-şi facă planuri că o să trăiască fericiţi că o să treacă timpul o să se căsătorească, bla bla bla. Planurile în majoritatea cazurilor se destramă, dar nu întotdeauna. Preferabil este să nu îţi faci aşa multe planuri. Valabil şi pentru băieţi. Părerea mea este că până ne căsătorim să zic undeva pe la 20 şi.. până atunci trebuie să încerci mai multe fete/băieţi. Să îţi dai seama de mai multe caractere. Important este să ştii ceea ce vrei. Revenind la a 2-a parte ” iubeşte-o tu .. c-o fute altu „. Da este adevărat tu iubeşti fata şi după un anumit timp afli că e ceeeeea mai mare curvă şi că i-ai pupat indirect în pulă pe cei mai buni prieteni. Nu zic neapărat să futeţi în draci şi să nu iubiţi deloc. 50%-50% aşa să faceţi. Până la urmă fiecare se îndrăgosteşte cu adevărat, nimeni nu scapă.
  • Da Mădălina mi-e dor de anii trecuţi. Mi-e dor de copilăria mea. Mi-e dor de zilele în care eram super fericit. Mi-e dor de generală. Mi-e dor de serile pierdute la liniuţe. Mi-e dor de excursiile cu băieţii. Mi-e dor de DDD. Mi-e dor de 280km/h. Mi-e dor de melodia aia veche. Mi-e dor de astă vară. Mi-e dor de prietenii vechi. Mi-e dor, mi-e dor de ea.
  • În primul rând dacă prietenii mei sunt fericiţi şi eu sunt fericit. Chiar dacă sunt plin de bani şi de tot felul de lucruri inutile.. dacă nu am liniştea mea sufletească.. pot să am şi toată galaxia, dar degeaba. Mă fac fericit şi lucrurile materiale dar foarte puţin. Sunt fericit când nu sunt supărat! Şi ceva mai banal.. sunt fericit când am mulţi vizitatori şi multe comentarii.. :))
  • Eu am fost gelos din totdeauna vorbesc doar despre aspectul ” fete ” . Nu cred că îi convine cuiva să tot stea altcineva pe lângă prietenul/prietena ta. Eu unul înainte când îmi vedeam prietena vorbind prea mult cu cineva sau stând prea apropiaţi fierbeam pur şi simplu. Chiar dacă ştiam cât de mult ţine la mine, dar e bine să fiiiiii precaut. Fiecare om e gelos numai că unii sunt mai puţin sau mai mult. Acum de ceva timp numai sunt chiar aşa. Iar aşa în general nu sunt gelos chiar deloc. Pentru că şi eu am avut parte de multe chestii pe care alţii doar le visează. Nu sunt gelos pe nimeni pentru că unele lucruri le dobândeşti prin muncă şi să fiu gelos pe cineva că arată mai bine ca mine, etc.. nu aş fi pentru că fiecare e frumos în felul lui.
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Am ochi si urechi peste tot ba

  2. kido13 spune:

    „D.Y. Photography” :))

    Cat despre post..imi place ca de obicei
    Ce pot sa zic?! ..numai tu poti sa scrii niste lucruri banale care sa para..complexe?!..nu gasesc cuvantul potrivit..

  3. dy0studio spune:

    Ştiu Tudor, ştiu, ştiu..

    Da atunci nu făceam şi design aşa des de aceea mă semnam dy photo.. şi la design.

    Ce zici tu corespunde cu descrierea. Simpla mea complexitate, adică sunt un simplu complex.

    L.E: by D.Y

  4. PushiT spune:

    Si descrierea de la cine o ai ba ? Fara cuvantu de la mijloc

    L.E: by D.Y

  5. dy0studio spune:

    De la tine. ” Simplă complexitate ” – asta de la tine. Şi am modificat-o.. ca să fac referire doar la mine.. în fine e unic, e mişto, e cuul.

  6. PushiT spune:

    Normal, doar e facut de mine si finisat de tine

  7. anonimous spune:

    cel mai greu e ca cel mai bun/cea mai buna prieten/a sa fie de sex opus, mai ales cand aceasta este intro relatie, pastrezi cu el/ea o apropiere, ce pe partenerul/a ei/lui poate deranja

    complexitatea e cea mai simpla metoda de a ramane in banal

  8. dy0studio spune:

    Ştiu şi dupaia sunt tot felul de discuţii..

    Referitor la a 2-a frază.. aşa putem găsii tot felul de chestii :))

  9. Stefi spune:

    hmm,eu nu mi`am facut niciodata planuri,decat am sperat sa tina la mine la fel cum tin eu la el,si pana la urma sa dovedit… ca am sperat degeaba ,ca am crezut in el,degeaba.a fost frumos ce a fost,trecem peste!si pana la urma.si nu nu as vrea sa ma casatoresc decat tarziu:D

  10. Stefi spune:

    da,si in general nu stiu cum sunt restu,dar eu am nevoie de atentie,adica macar 1 telefon pe zi,2-3 smsu`ri si sa ma mai caute si pe net din cand in cand,atata.nu imi place sa ma scoata el,pe banii lui in oras,si niciodata nu o sa imi placa.si nu stiu daca am mai zis aici,cu inselatu` nu ma deranjeaza asa de tare,numai sa imi zica el nu altu,si chiar daca sunt indragostita lulea,tot asa reactionez.ce nu intelegi voi despre noi ca avem si noi nevoie de UN PIC de atentie.sau vorbesc in numele meu:)eu sunt una din tipele care cer putin intr`o relatie:D,dar kkt:))si nu sunt singura cu mentalitatea asta,iti zic eu:P

  11. Stefi spune:

    app:sa ma anuti cand esti pe net,sa iti mai dau poze,daca iti mai trebuie:)pentru dy photography

  12. dy0studio spune:

    Da te caut. Ştiu că nu eşti singura..

Lasă un răspuns

