Updates!

Posted: 27 Ianuarie 2010 in balul din buzeşti, medii generale, sfârşit de semestru

Mâine ne vedem la Balul Bobocilor din Buzeşti !!!

Aşadar s-a terminat primul semestru. Timpul a trecut foarte repede, parcă ieri intram ca un străin în clasa împuţită, dar acum s-a schimbat situaţia. Mediile mele, mi-e ruşine cu ele, dar ce să fac..

  • Limba şi literatura română – 9
  • Matematică – 6
  • Fizică – 5
  • Chimie – 8
  • Biologie – 5
  • Istorie – 4
  • Geografie – 5
  • Educaţie fizică – 10
  • Engleză – 6
  • Franceză – 5
  • Logică – 8
  • Religie – 10
  • Desen – 10
  • Muzică – 10
  • TIC – 10
  • Informatică – 8
  • La purtare – 10 ( trebuia să am 8 la câte absenţe am.. )

Vă doresc o vacanţă fără împliniri. Să vi se întâmple ce este mai rău posibil!

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Daca nu editezi ultimu rand promit ca te bat

  2. Denisa spune:

    Si eu care ma gandeam ca sunt singura cu mediile mici :)).
    Primul sem. e intotdeauna mai greu, pe al 2 lea o sa imi iasa mai mare sper :-?.
    PS. Si eu iti doresc la fel>:D<.

  3. anonimous spune:

    ce profi rai aveti 😐 la mine cea mai mica e 6 la franceza, in rest toate sunt coafate 😐

  4. Alexandru spune:

    Ba, „merci” de urare ! :)))

  5. dy0studio spune:

    Tudor doar ştii că e la glumă.

    Denisa şi eu sper..

    Albert.. avem câţiva profi duri, dar e vina noastră că nu învăţăm.

    Alex.. cu plăcere.

  6. kido13 spune:

    Vă doresc o vacanţă fără împliniri. Să vi se întâmple ce este mai rău posibil!

    Multumesc!! :))
    ;;)

  7. PushiT spune:

    Mancami-ai curu ba !!!

  8. Alexandru spune:

    OffTopic: Baga la blogroll link-u’ http://blacksoundzone.blogspot.com . Bafta !

  9. Stefi spune:

    tu ai plecat devreme din chitare,dupa ce ai plecat tu:))…..am fost praf,si am avut timp sa` imi si revin,asa cat de cat:))

Lasă un răspuns

