Tocăniţă!

Posted: 25 Ianuarie 2010 in 4x4, canicula, Eurovision, Florin Salam, papagali, Tocăniţă

  • De Salam şi de Eurovision chiar nu am poftă să vorbesc. Am aflat din greşeală..
  • Ştiţi şi voi cum e. E sfârşit de semestru, se încheie mediile, vezi dacă treci sau nu şi na trebuie să aduci scutiri să nu ai puncte scăzute la purtare ( eu unul prin asta trec ). Mai pe scurt e de cacao.
  • Afară e caniculă şi toată lumea stă în casă. Se pare că este o iarnă grea şi începe să mă enerveze. Am fost cuminte nu am frecat nicio fată calumea rău de tot, doar aşa un bulgăre, doi.. păcat şi de căzut nu am apucat pentru că anul acesta m-am echipat cu cauciucuri de iarnă şi 4×1.
  • Papagalii iar au revenit, dar în alt context. Să vedem ce au de gând! :))
  • Sunt puţin nerăbdător ca blogul ăsta să treacă odată la următorul nivel, dar mai este puţin de aşteptat.
  • Chestia că în ultima perioadă nu mi s-a întâmplat nimic special, adică de ceva vreme din decembrie aşa.. tot o iau în jos din toate punctele de vedere.  Mi s-au întâmplat numai lucruri de căcat. Sper să-mi revin cât de curând.
Comentarii
  1. Alexandru spune:

    Iti dau o parasuta, sa iti amelioreze caderea ? :))

  2. […] "permalink" : "http%3A%2F%2Fdystudio.wordpress.com%2F2010%2F02%2F01%2Fsunt-taticul-lor%2F" } Postul meu *    Postul […]

Lasă un răspuns

