Dăspre mine – part 2

Posted: 24 Ianuarie 2010 in dăspre mine, Luna, Pluto

Să vă spun din ce cauză am plecat de pe Pluto.. Eu locuiam într-o vilă cu 1001 camere. Aveam 500 de copii, 30 de neveste şi eram cel mai sărac din muşuroi. Aveam 777 de nave spaţiale care mai de care, aveam tractor, aveam şi meteorit cu care se dădeau copiii când se plictiseau. Am plecat fără să spun nimănui fiindcă simţeam nevoia de o schimbare, aşadar am plecat pe Lună am cunoscut noi personalităţi şi na am uitat să mă descriu. Eu sunt scund am 1 metru şi 77 de milimetrii. Sunt brunet, ochi albaştrii, am urechile mari, nas nu am, eu comunic prin intermediul picioarelor şi da nu am gură. Am 7 coarne dintre care 2 virgine. Am 2 cozi perpendiculare şi ce să mai spun.. aa şi despre cele 77 de tentacule nu are rost să vă vorbesc.. aşadar am plecat pe Lună şi..

To be continued…

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Si care corn il incingi mai des ? :>

  2. Denisa spune:

    Ai ceva cu numaru 7?:-w

  3. dy0studio spune:

    Pe care îl apuc :)))

    Da e numărul meu preferat.. ca să zic aşa..

  4. kido13 spune:

    :))
    Sunt curioasa cum ar venii cele 2 cozi perpendiculare ale tale :))

  5. dy0studio spune:

    Imaginează-ţi pur şi simplu.

  6. Lizo spune:

    ” Hai sa va zic cateva chestii despre mine .. O sa aveti un soc astia care credeati ca ma stiti bine ”
    Si eu care credeam ca te cunosc =))

  7. Maya spune:

    nu ai gura? pe planeta de pe care vii tu cum se saruta oamenii? 😀

  8. dy0studio spune:

    Cu urechile sărută!

  9. anonimous spune:

    creca de la frig se trag compunerile astea :))

Lasă un răspuns

