Dăspre mine – caterincă

Posted: 24 Ianuarie 2010 in caterincă, danny, dăspre mine, imaginaţiee, to be continued

Eu mă numesc Daniel Daniel am o şută şase ani. Am 260 de surori şi 1900 fraţi dintre care 259 fete şi băieţi 1899 înfiaţi. Eu defapt provin din alt univers. Dar am venit în universul acesta cu nişte afaceri. Am locuit câteva luni pe Pluto după care m-am mutat pe Lună şi după 10001 ani de locuit acolo m-am decis să vin pe Terra să îmi fac o identitate falsă pe care o ştiţi voi. Despre mine ce să vă spun. Sunt manelist. Îmi place foarte mult basketul, avioanele şi să mă joc toată ziua pe calculator. Nu îmi place deloc fotbalul mai ales ciclismul şi maşinile ca să numai vorbim de motoare. Să vă spun din ce cauză am plecat de pe Pluto…

To be continued..

Comentarii
  1. diana spune:

    ce minti! :))

  2. Mary spune:

    Am observat ceva:))
    E total opus tie :”>
    :))

  3. Denisa spune:

    „Sunt manelist.”
    Caterinca caterinca : ))

  4. dy0studio spune:

    Asta era şi ideea. Doar e caterincă.

  5. Maya spune:

    esti brunet, ochi caprui si iubesti pitipoancele

  6. dy0studio spune:

    Da Denisa îmi plac manelele la nebunie :)))) cică..

    Da Maya.. o să fie în continuare..

  7. Alexandru spune:

    Salut ! Eu vin de pe Marte. Cum e viata pe Pluto ? Pe Marte e distractiva, daca vrei poti veni intr-o zi in vizita. Noi martienii suntem prietenosi. Te asteptam, amice ! :))

  8. Mady spune:

    Nebun esti!!:))

  9. dy0studio spune:

    Nebun în sensul al bun.

    Am fost şi pe Marte odată.. pe la 1390 ani.. am mers pe la o târfă marţiancă..

  10. Alexandru spune:

    Pe Marte nu exista tarfe ci doar curve !

  11. dy0studio spune:

    Tu câţi ani ai? Cred că tu nu erai născut atunci! Ştiu sigur că era târfă :))

  12. PushiT spune:

    Ba, in mare parte ai dreptate

  13. dy0studio spune:

    :))) să mori tu :))

  14. Florin spune:

    waaaaa ce mai blog :)))) sunt de pe Jupiterra

  15. dy0studio spune:

    Faza cu ” waaa ce mai blog ” dacă te refereai în sensul al rău poţi să pleci..

    Am avut comentarii în genul că ce posturi sunt ăştea, dar cuvântul ” caterincă ” , ” la mişto ” e prea greu de înţeles pentru unii. Să nu vă miraţi.. că cele n comentarii aiurea nu sunt aporbate.

Lasă un răspuns

