Femeia visurilor mele!

Posted: 9 Ianuarie 2010 in ce-mi place, chestia de sâmbătă, femei, femeia visurilor mele

Elena a câştigat la chestia de sâmbătă! Tema: Femeia visurilor mele.

Pentru mine nu există nimic perfect pe această lume. Îmi place când mă uit la oameni mai ales la fete să văd ce au bun că dacă stau să mă uit la ce defecte au atunci numai au nicio şansă.

Trebuie să fie fericită mai tot timpul. Să aibă un zâmbet fermecător care să te dea pe spate. Un zâmbet care, când îl priveşti să nu te mai saturi. Ochi dulci, nas simpatic, buze zemoase. Părul poate să fie lung sau scurt, drept sau creţ, blond sau negru nu contează numai să-i stea bine. La corp să arate cât de cât bine.

Să mă iubească mai mult decât pe ea. Să fie vorbăreaţă şi plină de energie. Să nu aibă un râs de animal. Să nu fie timidă, să fie tupeistă. Să mă bată la cap. Să zâmbească fără motiv. Să nu fie băieţoasă. Să nu fie fricoasă, dar nici prea curajoasă. Să fie isteaţă. Să arate şi bine, dar aibă ceva şi în cap. La mine contează 50%-50%. Una fără alta nu prea merge..

Am scris mai pe scurt. O să stau să întru în detalii altă dată.

Comentarii
  1. Mary spune:

    Tuu…ca de obicei..deci nu stiu:|
    Ai un stil…frate…oricat ar incerca fraierii sa te copieze…e imposibil…
    Esti fenomenal…Eu am ramas…masca…

  2. dy0studio spune:

    Nici nu avusei poftă să scriu. Dar o să întru în detalii altă dată şi o să scriu argumente la fiecare lucru în parte.

    Mă bucur că îţi place.

  3. PushiT spune:

    Parca era o manea pe chesti asta, cu femeia visurilor mele

  4. Elena spune:

    Deci … am castigaaaaaaaaaaaaat.YUHUUUUUUUUUUUUUUUU:X
    Tudor,te-am facut!Macar pt odata.:P:P:P
    ASA … imi place ca tu nu ai un tipar anume,adica ca „ea”sa fie mova sau albastra(in cap),creata sau cu parul drept,cu ochii cacanii sau argintii,asta chiar imi place.Majoritatea zic ca vor ca prietenii/prietenele lor sa fie,sa zicem,gri la par,dar cand vad una albastra,la care ii sta bine,se indragostesc si de aia… .

  5. dy0studio spune:

    Mie îmi place orice tip, dar depinde de situaţie. Nu am un tipar anume pt că dacă stai să găseşti ceva anume asta nu se va întâmpla.

  6. anonimous spune:

    Mie îmi place orice tip :-” :))

    mie imi plac doar cele care imi plac 🙂

  7. dy0studio spune:

    :))) îmi plac doar cele care îmi plac

  8. PushiT spune:

    Daca e perfecta, mie imi place

  9. anonimous spune:

    da da nu mai perfecta ca mine :))

  10. Elena spune:

    Pe dracu:))

  11. Maya spune:

    perfecta? de unde cuvintele astea cu inteles….de neinteles?! :))
    dupa parerea mea, de multe ori sunteti prea pretentiosi. si egoisti. si…ganditi-va si din punctul nostru de vedere 😀
    imi place postul asta ;;)

  12. dy0studio spune:

    Of Tudor..

    Albert ai pretenţii?

    Elena numai vorbii urât :))

    Maya băieţii glumesc. Mă bucur că îţi place.

  13. PushiT spune:

    Ho ba ca eu glumeam.
    Eu pun accent pe frumusete si inteligenta, partea cu bunaciunea nu are asa importanta. Oricum trebuie sa stie cum sa se comporte si sa fie eleganta, nu sa se imbrace ca hainele in masina de spalat si sa vorbeasca frumos, si cacaturi, nu pot sa explic

  14. dy0studio spune:

    Pai eu ce zisei? 🙂 Tocmai asta îi ziceam lui Maya.

  15. anonimous spune:

    pretentii nu am, doar pur si simplu sa o simt jumatatea mea, sa ne simtim bine impreuna, si sa se imbrace decent (si decent sa nu insemne 3-4 numai pt. o bluza) :))

  16. Maya spune:

    Gata gata am priceput :”> 😀
    ziceam si eu in general nu o luati personal 😛
    astept postul detaliat…dar sa nu se lase asteptat prea muuult ;;)

  17. dy0studio spune:

    Să vedem.. o să încerc..

Lasă un răspuns

