Papagali

Posted: 8 Ianuarie 2010 in cârpe, copiatori, jeguri, papagali, spălături vaginale

  • Dacă mai văd pe cineva din listă că pune la status ” new post ” cred că mă omor.
  • Dacă mai văd un articol de al meu pe blogul tău o să-ţi pară rău că ai făcut asta.
  • Deci chiar nu trebuie să fie blogul tău exact ca al meu.
  • Nu este neapărat nevoie să scriiiiii cu DIACRITICE adică pentru tine ( ă, ş, ţ, î, â..)
  • Chiar nu trebuie să faci tot ce fac eu.

Pe mine mă doare fix nicăieri de voi. Pentru că sunteţi nişte cârpe pentru mine. Nişte jeguri, nişte mizerii, spălături vaginale asta sunteţi. Da sunt dur şi ce pula mea. Vă permiteţi să vă lăudaţi cu munca altuia. Să mă cac pe blogu vostru şi pe căcatul de creier ce îl aveţi. V-am lăsat, dar nu pot frate să nu zic nimic. Aşa sunt eu, când nu îmi convine ceva DAU DIN GURĂ nu stau ca prostul.Nu sunteţi în stare să legaţi 2 propoziţii. Au mai fost mulţi care nu credeau că eu scriu articolele x, y, z.. şi le-am scris ceva în faţa lor şi tot nu au crezut pentru că sunt şi vor fi nişte oameni invidioşi şi puturoşi care nu ştiu să facă altceva pe lumea asta decât să se joace şi să viseze. Să nu vă mai miraţi dacă pun watermark ( semnătura ) pe poze aşa mare sau chiar cât toată poza. Pentru că nu pot să fac nimic de voi deoarece copiaţi tot ce apucaţi. Nu vă gândiţi cât muncim pentru unele chestii pe care voi le consideraţi banale, dar nu aveţi habar cum să le faceţi. Păcat că nu am timp să stau întotdeauna să mă iau de voi, dar spre deosebire de voi nu am de gând să aştept o zi în care o să fiu putred de bogat.

Un sfat pentru cei care vreţi să vă apucaţi de blogging. Înainte să vă faceţi cont căutaţi în dicţionar cuvântul ORIGINALITATE şi IMAGINAŢIE fără acestea două nu puteţi face nimic.

În curând o să se schimbe situaţia şi o să se vadă diferenţa dintre PAPAGALI şi oameni normali. Peste câteva zile o să începem proiectul şi o să fie gata peste ceva timp. Şi atunci să vă văd..

Dacă te-ai simţit te sfătuiesc în această clipă să îţi ştergi blogul.

Comentarii
  1. Mary spune:

    :>
    Asa le trebuie..

  2. Mary spune:

    :))
    @BiTzA… :word: :))

Lasă un răspuns

