Bazaconii part 3

Posted: 5 Ianuarie 2010 in Bazaconii, desene animate, Louie, part 3, şcoala

Stau prin casă mă întâlnesc cu X, săracul se certa cu 0 eu le-am spus să stea cuminţi, dar nu s-au lăsat până când am mototolit foaia. Spider-Man stătea dormea lângă calculator, bietul de el se jucase toată noaptea Counter-Strike. M-am dus să mănânc şi i-am spus lui Buttercup să nu prăjească ouăle prea tare. Proasta că doar e brunetă ( păi ce să vorbim urât decât de blonde? ) deci ea nu ştie să facă deloc ouă. Să nu mâncaţi de la ea! Billy şi Mandy se băteau pe telefon, chiar nu ştiu ce aveau. Mă duc până la baie să mă spăl pe dinţi şi am dat peste Johnny Bravo săracu se căca, mirosul m-a ameţit rău de tot. Mă duc, mă îmbrac şi merg cu Tutenstein la şcoală. Desigur îl pierd pe drum, cred că se oprise la fast-food. La şcoală nimic nou  ” albăstrel ” îl bătea cu rigla la cur pe Lucian. Gemenii Cramp mereu au fost aşa. Când să întru în şcoală mă întâlnesc dintr-o dată cu Barbie. Mă întrebase dacă mai vine diseară la mine să ne jucăm şah. Partea cea mai tare a fost în a 3-a pauză când Louie şi-a înghiţit ghiozdanul. Dar…

To be continued..

Comentarii
  1. PushiT spune:

    :|:|:|

    Ba tu ai vreo boala ?

  2. dy0studio spune:

    NU:)) îmi zisă cineva să scriu despre desene :))

  3. PushiT spune:

    Pai spune-mi tu ce om sanatos ar scrie ca Johhny Bravo se caca si pute ca dracu sau ca SpiderMan se joaca CS…

  4. dy0studio spune:

    Imaginaţia.. :)) fu la cerere.. şi ziceam să nu fie plictisitoare..

  5. Mary spune:

    :))
    Mmda…ce pot sa zic:))

    Imi venii dor de desene:))
    Ce naiba maa?! :((
    ;))

  6. anonimous spune:

    si vezi ca cacatul ala e cu valoare doar e de la J.B. huha 🙂
    macho shit =))

  7. Mady spune:

    Doamne.. Ce imaginatie ai!!! Nebunule!!:X :))

Lasă un răspuns

