Dragostea = ?

Posted: 2 Ianuarie 2010 in ce?, cum?, dragostea, părerea mea

  • Se spune că dragostea nu se poate explica. Nu poate fi descrisă în cuvinte. Din unele melodii am auzit că ” dragostea e ca o pereche de pantofi ” , ” dragostea nu se explică, ea se simte „, ” dragostea te poate ucide „, etc.

Eu bag mâna în foc şi zic că se poate explica. După părerea mea dragostea trebuie să profiţi de ea atunci când îţi este oferită că după un anumit timp multor persoane li se acreşte sufletu să tot îţi ofere. Am citit pe undeva că iubeşti pe cineva cu adevărat atunci când acea persoană o iubeşti mai mult decât pe tine însuţi. Mă refer la iubire adevărată nu la ” te iubesc ” -ul de la sfârşit de convorbire sau mesaj. Eu zic că nu contează vârsta, adică poţi iubii şi la 5 ani şi la 10 şi la 50 doar că o simţi diferit. Este exact ca la matematică, nu poţi să ştiiii împărţirea şi înmulţirea fără să înveţi adunarea şi scăderea. Totul este pe bază de paşi,nivele,trepte. Cu timpul înveţi lucruri noi. Când e vorba de iubire, aspectul fizic numai are multă importanţă. Nu vă zic să ieşiţi cu scobitorile sau cu butoaiele la plimbare, dar ce tu nu ieşi cu prietena prin oraş că nu are dimensiunile 90-67-91 ? Ziceţi că o iubiţi şi defapt vouă vă e ruşine să ieşiţi cu ea. Atunci înseamnă că vă e ruşine de sentimentele voastre. Oricum în ziua de azi se pune mare preţ şi puţin pe aspect. Deci eu ies cu fata în oraş, ea bea ca sparta că doar eu am banii şi când deschide gura tot barul e pe jos. Nu se pune preţ şi pe ce ai în cap. Nu zic să ai 10 pe linie că nu contează notele. Contează cum gândeşti, cum priveşti lucrurile. Eu zic ca să se pună preţ pe toate lucrurile la egal. Nu cred că vă convine să staţi în curu gol la -10 grade şi să vă iubiţi. E bine din toate să ai. Dragostea uneori se simte în stomac, aşa o durere constantă între coaste, care de multe ori îţi risipeşte pofta de mâncare.

  • Dacă îţi pui la avatar poză cu ea,el. Statusuri de dragoste, poza lui sau ei pe desktop sau pe telefon. Aceste lucruri au o importanţă mică. Nu e bine, dar nici rău să o faci. E şi asta un mijloc prin care poţi să-ţi exprimi dragostea, dar nu trebuie să fie în exces.
  • Mai este o vorbă ” te uit după 3 numere „. Da e adevărat aşa făceam şi eu uneori, dar tuturor li se întâmplă până la urmă. Fiecare îşi găseşte naşu’ în orice lucru.
  • Tu ce zici? Există dragostea? Ştiiii măcar ce e aia?
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Eu imi pastrez ideea:
    Dragostea este un cacat care miroase misto…

  2. dy0studio spune:

    Eh.. sunt multe de zis, dar am şi altceva de scris. Aş scrie şi multe idei mai dure.. am făcut un rezumat ..

  3. Mary spune:

    După părerea mea dragostea trebuie să profiţi de ea atunci când îţi este oferită că după un anumit timp multor persoane li se acreşte sufletu să tot îţi ofere. Am citit pe undeva că iubeşti pe cineva cu adevărat atunci când acea persoană o iubeşti mai mult decât pe tine însuţi.
    Foarte adevarat…si inca ceva….dragostea e un lucru[sentiment] minunat..
    Parerea mea

  4. BiTzA spune:

    tot ce ai zis e foarte,complet,super,magnific,extra,giga,terra adevarat :D. inca ceva ce ai omis. cand gasesti dragostea adevarata uiti de toate principiile de dinainte, practic iti schimbi total gandirea, in schimb cand o pierzi, dragostea ti se pare cel mai urat lucru pe lume.

  5. dy0studio spune:

    Da, depinde şi cum o pierzi. Ştiam de lucru ăsta, dar v-am spus am omis multe. O să mai scriu altă dată despre asta..

  6. Luci spune:

    Hmm .. dragostea :).. poti spune muuulte despre ea , depinde in ce perioada o privesti .. dupa o despartire , in timpul unei relatii sau fiind singur si disperat.
    Eu consider ca e un lucru minunat .. un om cand e indragostit e.. altfel .. e nebun , e zapacit ..e fericit.
    Dragostea iti aduce cel mai sincer zambet pe buze.. dar iti aduce si cele mai multe lacrimi.. :-S

  7. dy0studio spune:

    La mine când sunt cu ea parcă totul prinde culoare, fără ea saturaţia la viaţă e scoasă. :))

    Eu voiam doar să subliniez că se poate explica dragostea cât de cât. Dar trebuie să o simţi înainte să vorbeşti de ea.

  8. PushiT spune:

    Ba, dragostea e misto. Da e nasoala rau atunci cand oferi dragoste si primesti namol in ochi

  9. Maya spune:

    Multi cred ca viata se limiteaza la dragoste. Sincer…sunt in cea mai mare de acord.
    Ah si ..dupa parerea mea [in majoritatea cazurilor] copiii iubesc mai „profund” decat oamenii mari

  10. dy0studio spune:

    Da, depinde de cazuri.

    Pai să ştii că la mine dacă am dragoste totul îmi merge bine, dar dacă nu .. e mai naşpa..

  11. Elena spune:

    Eu st de parere ca dragostea este cea mai frumoasa atunci cand exista reciproc.Adica degeaba iubesti tu ca boul/vaca,daca aia/ala isi bate joc.Eu una nu pot iubi pe cineva care nu ma iubeste,mi se pare o totala porcarie.Zic,pt ca le-am mai vazut pe altele care sunt „lesinate” dupa anumiti baieti,iar ei pur si simplu isi bat joc,bineinteles si invers,in cazul baietilor.
    Eu una,sincer nu prea tin cont de aspectul fizic,atata timp cat ma inteleg bine cu cel de langa mine.Bine,acum sa nu fie nici ultimul gunoier … atata timp cat el se respecta,il voi respecta si eu.Ohhh … st multe de zis,cred ca am sa postez si eu despre dragoste sa spun tot ceea ce am pe sufletttttttt:)).Oricum,felicitari,imi place cum gandesti!

  12. boredstefania spune:

    de obicei, nu prea cred in dragoste,na:))sa zic asa.pt ca pana acum am fost si eu dezamagita de prea multe ori,si am dezamagit de si mai multe ori….da` vad ca incep sa imi schimb parerea:D:-„

  13. dy0studio spune:

    Mersi Elena.. să vedem părerea ta..

    O să ţi-o schimbi Ştefania.. până la urmă toţi se schimbă..

  14. lu0reee spune:

    Daca ar fi sa vorbim despre dragoste…fiecare ar face.o fara oprire…fiecare ar gandi altfel.
    Poate ca nu multi cunosc cu adevarat sentimentul…si totusi se cred capabili sa vorbeasca despre iubire.
    Cum ai zis si tu…cred ca iubirea o poti simti la orice varsta dar intr.un alt mod.
    De asemenea te aprob in legatura cu ceea ce ai spus…”sunt anumite trepte..anumiti pasi ce trebuie urmati”
    Asa e! Dragostea,zic eu,e un sentiment ce fiecare il traieste,exprima,gandeste diferit in fiecare perioada a vietii.
    Dar indiferent ce.ar fi…iubitsi!
    Un an nou fericit.:*

  15. dy0studio spune:

    Aşa este! Un an fericit şi ţie!

Lasă un răspuns

