Bazaconii 2nd

Posted: 2 Ianuarie 2010 in 2nd, basescu, Bazaconii, Despre mine, dragosteaaa, eminescu, iordache daniel

Salut ştiiii sunt eu autorul acestui blog. Da, am observat că tragi uneori concluzii pripite despre mine. Da cel mai important lucru ştiiii care este? Că îmi bag pula! Şi că mă piş pe toţi cu boltă. La început mă bârfeaţi pe ici pe colo şi acum mă pupaţi în cur. Get a life!

Şi totuşi bă eram cu ea în oraş, să-mi arate o surpriză. M-a sunat cu 2 zile înainte pentru că ştia că am treabă mai mereu şi că nu am timp pentru ea. Dar proasta ştia că e pe primul loc în viaţa mea. Ştia că atunci când îi spuneam ” te iubesc! ” o spuneam din inimă, nu la vrăjeală cum le spuneam la celelalte. Ştia că am o slăbiciune mare pentru ea. Ştia multe, dar nu a profitat până în acea zi când şi-a dat seama. ( din cauză că am folosit o tactică secretă care ajută în orice domeniu ). Numai vorbisem cu ea de ceva timp pentru că mă săturasem să văd că încerc degeaba. M-a sunat, eu răspund mirat. Îmi zice dacă pot veni cu ea nu ştiu unde. Voiam să zic nu, să fac pe durul şi să mă prefac că nu-mi pasă, dar inima a intervenit şi a zis că vin. Apropo era cam pe la sfârşitul lunii ianuarie. Eu cu câteva zile înainte aflasem alte veşti noi despre mine, dar nu i-am zis. În măreaţa zi eu merg ce merg spre locul întâlnirii şi o zăresc aşa din depărtare. Se vedea de la 100m zâmbetul ” stupid „, când l-am văzut pentru câteva momente am uitat de tot ce e rău pe lumea asta. Mă uitam la faţa ei şi se vedea că era fericită, dar defapt ea ascundea ceva. Nu i-am zis că asta am observat, doar o sorbeam din priviri. Pur şi simplu mă topeam pe stradă, dar asta numai contează. Începe să vorbească de surpriza ei şi mi-a zis că avem ceva de mers. I-am zis că sunt la stagiul 5 şi că nu pot să fac efort mult, dar nu i-a păsat pentru că mereu am fost pus deoparte şi mereu am fost pe ultimele locuri. Am tot mers mă prefăceam că îmi este bine, doar zâmbetul ei mă ţinea în viaţă. În clipa când a întors capul nu ştiu unde şi nu i-am mai văzut faţa totul s-a oprit. În timp ce cădeam vedeam cum începea să plouă, vedeam stropii de ploaie cum se iau la intrecere, care ajunge primul jos. Am căzut, ea tot mergea după face ” dannii eşti pregătit pentru surpriză vino să te leg la ochi ” şi când se intoarce mă vede la 30 m întins pe asflat. A alergat spre mine şi atunci a început să plouă tare de tot. A început să ţipe câ îi pare rău şi tot felul, dar nu mai puteam să o aud, eu eram plecat în lumea mea, eram fericit, eram fericit, eram fericit, eram fericit, eram fericit..

Comentarii
  1. Elena spune:

    Se ridica parul pe maini:-s

  2. Luci spune:

    Omule , imi dai fiori! 😐
    Esti mai lacrimogen ca ceapa sau telenovelele! :)))))))

  3. dy0studio spune:

    Elena dacă nu ţi se face pielea de găină tot degeaba.

    Lucia ce să zic. Asta sunt eu..

  4. Mady spune:

    Dany… Ma speri…:-s

  5. dy0studio spune:

    Şi pe tine? Lasă că mai scriu dramă că văd ” că vă place „.

  6. PushiT spune:

    Imi place postul, bravo.
    Sper sa fie persoane care sa il si inteleaga

Lasă un răspuns

