Anul 2009 pentru mine

Posted: 2 Ianuarie 2010 in 2010, 2012, anul 2009 pentru mine, gogle, Tocăniţă

Pentru mine, personal, anul 2009 a fost unul foarte solicitant, au fost momente în care mă aflam la fundul sacului şi momente în care simţeam că Dumnezeu mă iubeşte . Cu siguranţă cel mai greu moment din acest an a fost cand mi-am văzut maşina distrusă complet, cam 1 an şi câteva luni de muncă continuă la ea, plus mulţi bani băgaţi în ea. Să treci prin aşa ceva nu-i doresc nimanui. 2009 mi-a dat şansa de a lega prietenii care vor dura o viaţă întreagă, însă mi-a arătat şi ca uneori nu trebuie nici să ierţi nici să uiţi. Cel mai important este că 2009 m-a învăţat să cred în visele mele şi că doar cu multă munca ele devin realitate. Acest an l-am început foarte bine, cu o mare realizare. Perioada Ianuarie-Mai a fost cea mai bună din acest an. După luna Mai am început să scad din toate punctele de vedere, din punct de vedere social, financiar, al dragostei, al familiei. Pe la începutul lunii Iulie am început să îmi mai revin. Luna August mi-am petrecut-o cu prietenii cei mai buni. În septembrie când am început şcoala am cunoscut lume nouă, am descoperit noi caractere, noi poveşti. După în luna Octombrie m-am îndrăgostit brusc şi sentimentul a crescut rapid în câteva zile, pot să zic că e a 2-a fată pe care o iubesc enorm. ( despre prima nu vreau să vorbesc ). Sentimentul persită şi în momentul actual, o să dureze mult timp să treacă. În Noiembrie am împlinit 16 ani de când exist. Tot în această lună am primit foarte multe veşti rele. În una din ele este vorba de ce am zis acum o propoziţie în spate. Despre sănătate, familie şi multe altele de care nu vreau să vorbesc. Spre sfârşitul anului am început să scad din punct de vedere fizic. Am picat probele pentru junori asta una la mână şi a 2-a că pe zi ce trece mă simt din ce în ce mai rău. Motivul nu trebuie să îl ştiţi. După revelion am luat multe decizii importante care m-au schimbat într-un fel. Cele mai frumoase momente, vreau să spun că cele mai importante şi cele mai frumoase ( maxime ) a fost 11 Iulie ( cea mai fericită zi a sorei mele ) [ căsătoria ei ] şi 24 Octombrie ( concertul din Parcul Tineretului din Craiova ). Am avut şi momente foarte frumoase dar nu ca cele 2 pentru că atunci m-am simţit 100% fericit.

Ce vreau de la 2010 ? Aş părea fals să zic că nu vreau totul. In primul rand îmi doresc să fiu sănătos de sănătate am mare nevoie în momentul actual, să fiu împăcat cu mine însumi, să nu regret nicio decizie luată şi nici un drum urmat. Aşteptări foarte mari am de la dragoste.

Pentru voi cum a fost anul 2009 ? Ce planuri aveţi pentru 2010 ?

Comentarii
  1. anonimous spune:

    anul 2009 nu a fost cel mai bun an al meu, dar s-a meritat, cel mai prost a fost in plan financiar (oare o avea legatura, de revelion atunci la 12 am uitat sa am bani la mine :)))
    *anul asta m-am asigurat
    desi se spune ca ce faci in noaptea de revelion vei face tot anul (nu e valabil, nu am pus mana pe aspirator tot anul, iar o chestie a mers, dar nu cu cine trebuie)
    de la 2010 (astia zic ca ar fi anul zodiei mele :)) vreau o fata, dar una normala la care pot tine, nu „fufe” ca de astea sunt satul 🙂
    si in rest sanatate, ca si asta se deterioreaza

  2. dy0studio spune:

    Anul trecut ce am făcut cam de revelion am practicat mult în acest an. Dar sunt doar nişte porcării. Ce zodie eşti ?

  3. anonimous spune:

    capricorn :))

  4. Cristi Staicu spune:

    Hmmm.. anul 2009 a fost prosper doar pe plan financiar ( si nu am avut banii la mine la inceputul lui). In rest.. distractie putin spre deloc. Imi amintesc ca de revelionul trecut lucram la ultimul album digital. Ghinion. Tot anul 2009 asta am facut. Asa ca m-am invatat minte si de revelion am pus distractia pe primul plan. Apropo…. am prajit cartofi la 3 dimineata pentru 20 de persoane ( 5 kg de cartofi). Crezi ca se pune?

  5. Elena spune:

    Chestia e ca eu pe fiecare an am abut bani in buzunar si lenjerie rosie,cum se spune … si pe naiba:)),d-aia am avut eu bani:)).Mi se par niste porcarii,oricum or fi ele,continui sa le respect=)).Deci de revelionul asta am fost manga,ca niciodata,mi-am rupt curul,si a2a zi mi-a fost ingrozitor de rau.
    Chestia e ca m-am distrat:X.
    La mutli ani pe 2010!:*

  6. Elena spune:

    Mi-am rupt curul pe scari,sa nu se inteleaga altceva:))))).:D

  7. dy0studio spune:

    Cristi cine ştie..

    Elena .. bine ca ai specificat că la câte animale trec pe aici.

  8. PushiT spune:

    @ Elena: Nu puteai sa spui si tu din prima ?

  9. dy0studio spune:

    Cine ştie ce a făcut ea de revelion.. :)))

  10. dy0studio spune:

    Alţii poate cred că a făcut-o pe scări. La cât de idioţi sunt.

    Da chiar Elena ai baut chiar aşa mult? De ai căzut pe scări ?

  11. Lizo spune:

    Danny in locu tau schh =))
    2009 ? hmm Destul de bun . 2010 ? Sa raman aici , sa fac ceva cu blogu ala ( desi nu prea mai am chef de el ) in rest nimic .
    Nu are cum sa fi fost mai beata ca tine dragul meu danny =))

  12. dy0studio spune:

    =)))) deabia astept videoclipurile..o sa ma pis pe mine de ras

  13. Lizo spune:

    Da se pui si pe alea cand ascultam manele =)))))))
    Manga =)))) ..

  14. Elena spune:

    Chestia e ca ma grabeam ca mai era putin si se facea 12 si toata lumea era jos si eu uitasem banii si am fugit sa-i iau si BUFFFFF!=))))
    Radeam singura de mine,deci chiar nu mai stiam pe ce lume sunt,a2a zi mi-a fost fff rau …:|

  15. dy0studio spune:

    Graba strică treaba.

  16. Lizo spune:

    Asa se intampla atunci cand bei 1 data pe an . Daca sti ca nu bei de fel iar la revelion bagi ca spartu/a normal c iti e rau :-<

  17. dy0studio spune:

    Mă tu de cine vorbeşti că ” bea 1 pe an ? „

  18. Lizo spune:

    De elena 😐
    Te simtisi :)) ?

Lasă un răspuns

