Fetele

Posted: 24 Decembrie 2009 in blog meet, despre fete, femei, sex

Sunt multe lucruri de spus despre fete, dar am observat multe lucruri destul de interesante si de penibile. Am impartasit parerea cu cativa prieteni, dar vreau sa vad daca am dreptate sau nu.

  • Acum majoritatea fetelor indiferent de varsta se uita la baieti mai mari ca ele cu cel putin 3-4 ani. Eu nu inteleg, cum adica un baiat la 18 ani sa stea cu una de 14 ani, poate sa arate ca una de 20, poate sa fie cea mai buna din lume, dar daca nu are nimic in cap degeaba. Iesi la un suc cu baietii, toti vorbiti, dupa care ea scoate 2-3 cuvinte si se face de ras. Si totusi mi se pare penibil si cat de idiot sa stai cu una mai mica ca tine cu 3-4 ani. Un an mai merge, maxim 2. Dar nu frate. Da si eu am 16 ani si ce trebuie sa ma dau la alea de la gradinita? Si 12 ani mi se pare mica. Acum vreti neaparat sa va plimbati cu masina, eeeee va uitati cam mult la filme dragelor. Din aceasta cauza care am precizat-o mai sus, din aceasta cauza fetele acum isi pierd foarte usor virginitatea. Nu e un lucru rau ca numai esti virgin, dar nici sa fi virgin nu e rau, dar una e sa te futi pe banda, adica cu aproximativ 30-40 de baieti sa ii iei la rand, si una e sa te futi cu 2-3. Ma uit la fete de varsta mea si par asa obosite rau de tot, excesul de pula strica. Un alt aspect este limbajul inadecvat. Cum sa injure o fata cu ” ce pula mea „, ” datn’ plm ” , adica cum? ai tu castravecior dinala? bine ar fi sa nu injure, adica fetele, femeile reprezinta ceva rafinat, aproape perfect, daca tot injuri devi tot mai baietos. ( mie imi plac ca fetele injura, dar.. na )

Deja iti faci buletin si iti faci griji ca ai facut riduri, da la 80 de ani ce pula mea o sa mai zici? ca ai cratere? s-a lovit Pluto de tine sau ce? te vaieti de niste cacaturi. Te vopsesti, te machezi, iti faci unghiile cu oja care mai de care + floricele peste. Parca ai fi o tarfa pe centura. Iti lasi un decolteu mare cand tu nu ai pic de sani. Nici nu ti-a crescut par pe pizda si gandul iti sta la sex. Te gandesti cum sa iesi in evidenta pintr-un comportament ciudat si nefiresc. Mereu stai si il astepti pe Fat-Frumos. Nu incerci sa te pui in locul baiatului niciodata. Iti bati joc de baieti cu zambetul pe buze. Gandesti doar din punctul tau de vedere.

  • Mereu cauta ceea ce nu gasesc. De multe ori umbla dupa baiatul care il doresc asa mult si dupa realizeaza ca nu e cel potrivit pentru ele. Mereu refuza ofertele doar pentru ca nu avem foarte multi bani, nu aratam destul de bine, ne considera prietenul lor cel mai bun. Iti dau impresia ca nu pot trai fara tine, dupa ce se termina tot, sunt pline de viata. Au prea multe pretenitii si au standarde prea inalte, vor mereu ceea ce e mai bun. Vor sa fie unice in felul lor de a fi. Nu vor sa fie copiate. Nu stiu sa scuipe. Din totdeauna au fost nehotarate, niciodata nu au stiut ce sa faca. Mereu cer sfatul prietenelor. Baga vrajeli in sensul ca vorbesc codificat ( limbajul fetelor ) [ o sa-l scriu odata ] de exemplu , ” vreau sa ramanem prieteni „- Nu inteleg de ce ai spune asa ceva cand amandoi stim ca nu e adevarat.

Va plac barbatii/baietii doar din 10 motive:

1 Avem intodeauna un umar confortabil pe care puteti adormi fara probleme.
2 Suntem impacati cu corpul nostru. E adevarat ca ne sperie chelia,burta, freza, si pe unii marimea penisului, dar in mare suntem “OK”…
3 Suntem placuti si impresionati de corpul vostru , chiar daca voi nu sunteti.
4 Suntem mai mult decat entuziasti, atunci cand vine vorba despre sex.
5 Ne indragostim greu, dar pana la urma tot ne indragostim.
6 Parul de pe piept si fata proaspat barbierita.
7 Suntem curajosi atunci cand suntem in preajma mustelor ,tantarilor si cauciucurilor desumflate.
8 Pofta nelimitata pentru prajitura cu ciocolata si fripturile cu sos.
9 Abilitatea noastra de a rezolva problemele este cat ai clipi.
10 Cand vrem, facem partide de super-sex.

Sunt multe de spus despre fete, cam atat mi-a venit in minte la 1.15 A.M

Nu uitati de BLOG MEET!!!!

Comentarii
  1. PushiT5 spune:

    Eu nu am ce sa zic, de 2 zile nu mai sunt eu…intrai in a 3-a. Fetele nu mai sunt ce credeam eu ca sunt…

  2. anonimous spune:

    Asa e si cel Mai greu e pt. Cei pana in 17 ani sa găsească o fata deoarece cele de cam aceeaşi vârsta umbla cu „băieţi” de 18 ani care le plimba cu maşina (parintilor), focus sau Octavia break, mereu 0 pe benzina „din cauza curselor ilegale”. Sunt penibile! Si Asa e iesi cu ele in oras si te fac si pe tine de cacat cu prostia lor. In curand la gradinite Mosul o sa aduca vibratoare.

  3. dy0studio spune:

    :))))))) mi-a placut partea cu gradinita.

  4. S.Elena spune:

    E penala faza cu castraveciorul=)).
    Poate ca ai si tu dreptatea ta … .
    Ai uitat sa mentionezi de vestimentatie:))(cu buricele pe afara,cu tocuri de 100cm s.a.m.d.).
    Chestia e ca noi in loc sa evoluam,involuam.:|

  5. Alex spune:

    Parc’ am fi frati ! :)) Si eu gandesc la fel si vruiam sa bag un articol din asta’ de mult.Felicitari & ma duc sa bag un mass cu articolul la pitzi :D.

  6. dy0studio spune:

    Elena scriam mai multe, dar am avut treaba azi noapte si doar atat mi-a venit. Si am scris in graba.

  7. anonimous spune:

    modul de a se imbraca :-t
    depinde cum privesti, unii romani se imbraca foarte bine, si in cele mai multe cazuri le dau peste nas europenilor sau americanilor (care poarta un set de haine o saptamana intreaga), dar bineinteles ca si noi avem specimenele noastre (gecile harrison, treningurile CO72 sau celebrul 09, pantalonii cu „matza”, adibaos, mike, de puta madre, gigolo italiano, pantofii , hainele Anporio, Giorrgio Armanni), ca sa te imbraci decent nu trebuie sa fie de firma, daca vrei te poti imbraca decent si din banie, mercur sau sucpi (desi calitatea lasa de dorit), nu trebuie sa incerci sa te imbraci de firma sau „de firma”. de ce sa porti acei ochelari lipiti de cap si plini de plastic, de ce sa transformi borcanelul de gel, intrunul de unica folosinta, de ce sa dai lantul cainelui prin vopsea si sa il pui la gat?

  8. Mary spune:

    Foarte direct>:)
    Si foarte adevarat:*
    Chiar daca sunt fata….recunosc ca…na…asa suntem noi….nu generalizez:))
    Imi place atat de mult ..(repet)….ca esti asa direct…>:D<
    Frumos..

  9. Luci spune:

    Ai judecat cam aspru :))) , nu zic ca n-ai dreptate , dar nu e tot timpul asa.. si la faza cu varsta , hmm tin minte acum cativa ani eu eram cu gandu la baieti , dar ei vorbeau de Gta . :))) Daca o fata e matura pt varsta ei nu inteleg ce e rau in a fi cu un baiat mai mare. 😀
    App, Craciun fericit!! :*:*:*

  10. dy0studio spune:

    Maria multumesc, asta sunt eu..

    Lucia.. nu am judecat cam aspru, pot sa zic mult mai multe. Ai dreptate la faza ” sa fi matur „, dar majoritatea fetelor nu sunt asa. E ca un fel de moda. 😉

  11. Mary spune:

    Danny ;;) nu ai pt. ce
    Sarbatori fericite >:D<

  12. anonimous spune:

    „cheia sufletului e cheia lui de la bmw”

  13. dy0studio spune:

    BMW: Bring Me Woman.

  14. anonimous spune:

    de ce woman, women :))

Lasă un răspuns

