Craciun Fericit si 1 an de blogging

Posted: 24 Decembrie 2009 in Craciun Fericit, dy-studio, La multi ani DY STUDIO, LA MULTI ANI!

Am pregatit 2 poze. Cea cu sarbatorile este prelucrata de anul trecut. Si mai pun si una facuta special de ziua blogului. Acest blog a fost facut mai degraba prin 2007, dar am inceput sa postez pe el din 25 decembrie 2008.

Vreau sa va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat. Va multumesc ca ati vizitat acest blog si sper sa nu incetati sa faceti acest lucru. Cat de curand o sa-l schimb radical. Acesta schimbare consta in domeniu (.ro), host si o tema care sper sa fie facuta de mine. Am trecut prin bune si prin rele cu acest blog, pot sa zic ca m-am apucat din nimic, adica fara nicun plan. La inceput blogul a fost o corcitura. Scriam despre mine, criticam, puneam videoclipuri, postam pozele facute de mine, dar dupa mi-am facut si blog special pentru fotografii. Dupa ceva timp sa scriu pe acest blog a devenit o pasiune. Ce pot sa zic a fost un an destul de bun pentru mine si pentru acest blog. Am si multi admiratori si ma bucura acest fapt, dar am si persoane care nu ma suporta si cel mai mult nu suporta ceea ce scriu, o sa va placa cu timpul si o sa vedeti ca am dreptate. Va multumesc inca odata pentru sprijinul oferit.

LA MULTI ANI DY STUDIO!!!

Maine o sa fiu plecat cu ai mei si nu o sa am timp de blog asa ca va scriu din aceasta seara. Ce pot sa va spun, va urez un Craciun Fericit fara prea mult patos. Va cer doar sa nu uitati de adevarata semnificatie a Craciunului.

CRACIUN FERICIT TUTUROR!!!

NU UITATI DE BLOG MEET!!! – click

sarbaatori fericite

felicitare

LA MUTLI ANI!

La multi ani DY STUDIO

Comentarii
  1. anonimous spune:

    Craciun fericit si tie!
    Si la multi ani!

  2. Scuze ca ma bag in seama, dar vreau sa stiu care e colinda dvs. preferata? uite aici:

  3. Mady spune:

    Craciun Fericit tuturor!!!!

Lasă un răspuns

