Tocanita

Posted: 20 Decembrie 2009 in calendarul maya, revelionul, Tocăniţă, vreme

  • Inca mai caut un loc unde sa fac revelionul. Sunt eu cu inca 2 baieti. Daca aveti loc pe undeva imi gasiti id-ul la contact.

Ma uitam la niste porcarii pe net si am dat iar de calendarul „maya”. Si curios m-am uitat la telefon in agenda. Telefonul de ce are facut calendarul pana in 2100? si maiasii pana in 2012? inteleg ca e tehnologie, dar unde e logica?

Ce parere aveti de vreme? ( ati iesit macar odata sa va da-ti cu sania, cu curu, cu ceva? ) Credeti ca saptamana viitoare va mai ninge? sau se va incalzi treptat? ce parere aveti?

  • NU UITATI!!!!   Pe 28 Decembrie mai exact LUNI avem meet. Poate sa vina oricine, dar daca vreti sa veniti lasati un id si un numar de telefon aici. Locatia si ora o stabiliti voi. Cum vreti. In special as dori ca sa vina cati mai multi vizitatori de ai mei si cati mai multi bloggeri. Sa nu va fie rusine si apropo sunt vegetarian. Puteti sa veniti si cu prieteni de-ai vostri.
Comentarii
  1. copac spune:

    se va incalzi de saptamana viitoare din ce-am citit pe net… pe 30 am inteles ca se va ajunge si la 10 grade pe plus..

  2. Danny spune:

    Deci rezulta ca vor fi foarte multe inundatii :))

  3. PushiT5 spune:

    Si daca esti vegetarian ce ?

  4. Danny spune:

    Te prinzi greu. Adica nu ii mananc daca vin. 😉

  5. anonimous spune:

    sincer nu se stie cum de calendarul maya ajunge pana in 2012
    daca ne gandim ca pe parcursul istoriei omenirii s-au mai schimbat anii si datele odata cu calendarele
    sau poate au ramas maiasii fara piatra pe care sa scrie calendarul
    asa s-a zis si in 2000, ca va veni sfarsitul lumii, si in 1000 si tot asa se va mai zice
    iar cu asemanarea cu cele zise in Biblie despre apocalipsa, pai razboaie au fost mereu, mult mai feroce decat cele de acum, fenomene ale naturii la fel, crize ale economiei si tot felul de chestii

  6. Lizo spune:

    Ce parere aveti de vreme? Esti nebun ? Daca vin orcii si ma dau cu sania si imi pierd vrajiile =)))))))

    Vin orcii pana atunci stai linistit =)) TE cam stresez rau cu asta , e ultima promit =))
    Eu vin , nu e problema . Vezi si tu cine vine sigur sa nu facem ca data trecuta .

  7. Danny spune:

    Da Gabi am grija.

    Anonimous.. daca se mai face un razboi acum.. nu cred ca o sa mai fie supravietuitori.. o sa dea americanii si rusii cu bombele nucleare si prafu se alege.

  8. PushiT5 spune:

    Americanii si Rusii parca sunt copii batausi ai cartierului. Da au semnat tratate si cica se potolesc.

    In 2000 au fost alte tampenii cu sfarsitul lumii, ca se duce toata electronica, ca se trece la 2…aberatii, atunci a fost numaru care i-a facut pe oameni sa gandeasca asa. Daca sunt adevarate toate chestiile astea…
    Cea mai plauzibila mi se pare ipoteza rezonantei Schumann, documentati-va

  9. Danny spune:

    La Rusi le dam niste vin fiert si scapam de ei, da la Americani ce le dam?

    Au zis si in 2000 si in 2000 si ceva.. numai tin minte. Vedem atunci ce se intampla..

  10. Lizo spune:

    murim noi si asa ce trebuie sa mai dea si astia cu bombe in noi .. consuma munitia degeaba =))

  11. Maya spune:

    1.La acest meet sper sa ajung si eu! :-s
    2.Vine sfarsitul lumii? Asa si…ce doreste? /:)

  12. PushiT5 spune:

    Daca ne dau rusii 2 bucati de-ale lor…murim de pula sculata

  13. Mady spune:

    dany ai grija la ‘numai’ de 100000 de ori ti-am spus ca se scrie nu mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X(X(X(

Lasă un răspuns

