Iti aduci aminte?

Posted: 20 Decembrie 2009 in iti aduci aminte

Iti aduci aminte cand m-am pisat pe tine?

Iti aduci aminte cand am iesit ultima data afara?

Iti aduci aminte ca m-ai inselat?

Iti aduci aminte de mine?

Iti aduci aminte cand ma “ pupai “ in cur?

Iti aduci aminte cand profitai de mine?

Iti aduci aminte de noi doi?

Iti aduci aminte cand te injuram?

Iti aduci aminte cat te iubeam?

Iti aduci aminte de parfumul meu?

Iti aduci aminte de iarna trecuta?

Iti aduci aminte de toamna aia in care noi.. ?

Iti aduci aminte ca nu te suportam?

Iti aduci aminte ca esti prost?

Iti aduci aminte ca esti curva?

Iti aduci aminte cand plangeai?

Iti aduci aminte cat erai de fericita cu mine?

Iti aduci aminte cat de mult te-am batut?

Iti aduci aminte de trecut?

Daca nu iti aduc eu aminte.

Comentarii
  1. Luci spune:

    Asta a fost la seniment! :))
    Probabil postu e pt cineva in special .. probabil. 😛

  2. Claudia spune:

    Imi aduc aminte de tine, de noi doi, de parfumul tau (str8-u’ ala verde, l-as recunoaste dintr-un milion ) , de iarna trecuta , de toamna aia cand… , cand nu ma suportai :)) , cand plangeam , cat eram de fericita, de trecut, de toate . 🙂

  3. Danny spune:

    Lucia: Nu.. eram pe you tube si deodata am vazut ” aminte ” si mi-a venit pur si simplu. Nu e pentru cineva anume, e la general.

    Claudia: Si acum mai am str8-u 😉 tot la el am revenit. La restul nu am ce comenta pentru ca …

  4. Mary spune:

    Amintirile ma chinuiesc:|
    „Asta a fost la seniment!” – Right
    In rest…No comment

    [Scuzati pt. greseli…sunt obosita..(daca sunt greseli…)]

  5. Danny spune:

    Pe mine nu ma chinuiesc. Ma ajuta sa numai fac aceleasi greseli in viata.

  6. Lizo spune:

    Danny , in toata splendoarea lui :X Vezi mai frumos asa , ti-am zis eu :))Iar prima e prea tare :))

Lasă un răspuns

