” Tarfulitele si gigoloii ” de pe hi5

Posted: 18 Decembrie 2009 in gigoloi, hai cinci, Hi5, tarfulite

In fiecare seara dupa ora 10 sunt si eu liber. Si ma apuc imi verific mailul si iau la rand toate forumurile, siteurile sa vad ce mai e nou si ce s-a mai intamplat cu conturile mele. Si pe Hi5 unii pusti si pizdoace se gasesc sa comenteze ca eu am, ca dau, ca fac ca dreg. Nici macar nu se intereseaza despre ce e vorba si lasa comentarii de-am pulea. Ati ajuns cam tupeisti si nu-mi place comportamentul vostru. Eu fac parte din alta categorie de oameni care folosesc un Hi5 cu rostul lui si sa zicem ca imi permit sa vorbesc asa.

Cand vad ca fetele isi fac poze din ce in ce mai dezbracate si le mai pun si pe hi5. Nu ma deranjeaza, dar totusi cand ma uit la unele din voi imi vine sa vomit. Daca esti buna mai merge, dar nu in halu in care aratati. Si daca stiti ca sunteti urate de ce va faceti poze? sau de ce va mai faceti profil de hi5? E ca si cum eu as vrea sa particip la un concurs de sumo. Descrierile penibile sunt din ce in ce mai multe. In loc sa spuneti despre ce e vorba in poza sau sa ziceti ceva ce are legatura cu poza va puneti versuri de melodii sau mai stiu eu ce. Cersiti comentarii pe care oricum nu le primiti decat de la alti retardati ca voi. Va spun eu ca nu este niciun concurs, daca aveti multe ” coomuuri ” nu castigati nimic. Stati crecanate in poze de parca ati fi vite, mai aveti si poze strambe da ce sa ganditi voi. Si sa numai vorbim de pozele trecute prin mii de programe de editat poze. Folositi programele cele mai proaste pentru ca nu va duce mintea sa umblati cu Photoshopul sau cu alt program de editare.

Am terminat cu fetele sa incep cu baietii. Ma si eu ma dau la fete, dar am un stil al meu si nu sunt ca toti baietii. In sensul ca nu sunt porc si badaran. Da voi.. ” oo ce frumoasa esti:X:X:X:X da-mi si mie id-ul tau si nr de telefon :X:X:X ” . Ce daca ai id-ul si telefonul deja ai intrat in pantalonii ei? Si daca tot ceri un id sau un numar ii dai si tu un mesaj privat ( pe care sa-l vada numai ea ). Oricum au ajuns baietii sa fie din ce in ce mai gay. Data viitoare cand va duceti la cumparaturi luati si un prieten cu voi sa va ofere niste sfaturi, ca va imbracati ca dracu. Si floricelele si inimioarele de la numele vostru sunt extraordinar de cul.

Voi stiti sa intrati doar pe hi5, miniclip, messenger, google, red tube. In rest nu aveti nevoie de nimic.

” Get a life ! „

Comentarii
  1. PushiT5 spune:

    Word !
    Cand vezi cate o purcica care isi sprijina suncile de chiuveta din baie cand isi face poza, sau un mare smecher care se lauda ca are muschii mari si mintea…n-are iti vine sa zici ca o sperietoare de ciori e sexy. Nu sunteti mai smecheri daca aveti mii de comentarii sau daca aveti sute de poze identice dar putin editate(Si editate ca dracu…)

    DEZGUSTATOR !

  2. anonimous spune:

    ce bine ar fi daca s-ar aplica reguli la hi5 care sa duca la „ban”

  3. Danny spune:

    Ar lua foarte multa lume. :))

  4. Elena spune:

    Chestia cu baietii se imbraca mult prea urat o aprob si eu.Deci … nu exista stil in vestimentatia lor.Toate si le pun ala n dala,toate culorile pe ei de parca ar fi sorcove,numai sclipiciuri si dichisuri,isi pun cercei si bratari exact ca niste gay.Par cleios si plin de gel … .In loc de o vestimentatie simpla,totodata cu gust,si un praf de parfum si o dara de deodorant.

  5. Danny spune:

    Si la partea cu fetele nu ai nimic de comentat? :))

  6. Lizo spune:

    Am eu stai linistit =))
    Nu cred ca am mai intrat pe vreun hi5 de cateva luni , dar si cand am intrat :-< .. exact acelasi lucru de l-a spus si Tudor . Sunt toate niste penibile , pitipoance proaste , dar ce vrei frate . Prostia e mare in lume dar hi5-ul o concentreaza :-< .

    Apropo la ce a zis Elena : Sincer nu sunt la fel de pasionat ca fetele sa imi iau tot sifonieru pe mine si sa vad in ce imi sta bine (nu ca ar fi cazu sau poate , nu generalizez) , Nu prea ma intereseaza daca se asorteaza ceva de pe mine , sau daca pe adidasii mei scrie nike sau altceva atat timp cat imi plac . Bratari , lanturi ( bling-uri ) sti tu mereu este o moda , iar moda de acum este toata lumea e rapper si toata lumea se imbraca ca 50 cent sau ca snoop , ca doar sunt americani stiu ei ce fac nu .

  7. anonimous spune:

    iar cei mai reprezentativi sunt acesti „emo”, care cantaresc pana in 50kg, au un par ars, haine mulate, poarta tenisi si iarna(converse ca altfel nu se poate – isi bat joc de marca), merg in hanorace iarna pe sub care poarta 3 tricouri, o bluza, 2 esarfe, 2 curele, chiloti roz (obligatoriu EA sau CB), freza in ochi, mersul de strut constipat, daca vor isi ia si o geanta in care isi pun „accesoriile tru`” (aparat foto, lama, oglinda) si sa nu uitam de sireturile „asortate”

    aa da si mereu „TH”, fara nu se poate

  8. Elena spune:

    Poate am gresit eu ca am specificat”baietii”.Si fetele se imbraca la fel de oribil(unele/unii,ca am uitat sa mentionez).
    Din pct de vedere subiectiv,e dezgustator modul in care vor unii sa iasa in evidenta prin vestimentatie.Cum am mai spus,cu sclipiciuri,paiete,culori tipatoare s.m.d.m.Dupa parerea mea,cu cat mai simplu,cu atat mai frumos.Trebuie sa am 10 bratari pe mana sa arat ca st la moda?Nu!Trebuie sa am una(maxim doua),dar sa fie adecvata vestimentatiei.Si cum ai spus,Lizo,ca adidasii trebuie sa fie de firma … n am zis eu asta.Am zis ca trebuie sa mearga cu ceea ce ai pus pe tine.Nu stiu,cel putin eu asa cred.Prin vestimentatie arati cat de mult te respecti.Este o meserie si sa sti sa te imbraci frumos.:X
    Oricum,pe primul loc este sa fi curat tot timpul:sa nu umblii cu haine patate,sa nu fie rupte,sa nu puti a transpiratie sau a balega s.a.m.d.

  9. Danny spune:

    :)) Imi plac parerile voastre. Daca a-ti vedea cum fac eu cu hainele.. eu sunt mai rau ca femeile. Sa zicem ca sunt foarte pretentios la haine.

Lasă un răspuns

