Meeting part 2

Posted: 15 Decembrie 2009 in DY STUDIO meet, meeting, sa socializam

Vom merge in Moments. Ne intalnim la McDonald’s JOI, 17 dec, ora 4. Putem sa modificam ora, dar eu zic ca e bine asa. Nici prea devreme, dar nici prea tarziu. Si de la mec trecem strada si mai mergem 100m si ajungem in Moments. Ne intalnim la mec pt ca toata lumea stie unde e.

Toti sunteti invitati. Va rog doar sa va anuntati prezenta ca sa stim pe cine asteptam si cati suntem. Deocamdata sunt eu, Madalina, Bodo, Mihai, Gabi.. Puteti sa mai veniti cu inca o persoana ca sa nu va simtiti prost. Va astept!

dany_blondu_93  .. ca va e lene sa va uitati la ” contact „.

Comentarii
  1. anonimous spune:

    si eu vin 🙂

  2. Danny spune:

    Ok. Te bag acum in lista si o sa mai vorbim..

  3. Alex spune:

    Si eu vin sigur cu gaby ! 😀

  4. Danny spune:

    Ok. Ne-am strans cativa. Maine o sa mai discut cu niste bloggerite :>

  5. anonimous spune:

    asa te vrem :))

  6. PushiT5 spune:

    Nebunule, tu vrei doar fete

  7. Alex spune:

    bloggerite zici a ? :> :)) INTERESANT :))

  8. Danny spune:

    Pai nu vreau sa para o intalnire ” gay „. Sa dam putina culoare intalnirii.

  9. Alex spune:

    Deci vin bloggerite ;;) ?

  10. Danny spune:

    Daca se tin de cuvant da. Eu am chemat multa lume. Sper sa vina.

  11. Alex spune:

    Da cine ia aparatu’ sa facem poze 😀 ?

  12. Danny spune:

    Eu nu am aparat. Vedem..

  13. anonimous spune:

    vreau sa imi cer scuze dar nu voi mai putea veni din cauza unor probleme personale si de sanatate 😐
    poate altadata 🙂

  14. Danny spune:

    ok eu vreau sa organizez de acum inainte .. o data pe saptamana.. cate un meet.

Lasă un răspuns

