Meeting

Posted: 14 Decembrie 2009 in anunturi, dy-studio, elements, meeting, moments, motor X

Va propun sa facem o intalnire la un suc/cafea/ceai intr-un local. E valabil doar pentru comentatori, vizitatorii care intra cel mai des si pentru bloggeri. Lasati un comentariu cu o propunere de locatie si in ce zi vreti sa mergem. Ca sa numai aveti suspiciuni ” cum arat eu sau ceilalti ” sa ne cunoastem mai bine. Si sa va impartasesc cateva planuri pe care vreau sa le fac impreuna cu cativa dintre voi.

Eu propun urmatoarele locatii: Moments, Elements, Motor X. Data.. eu pot oricand numai sa imi programez dinainte. Cei care doriti gasiti id-ul la contact si mai vorbim pe mess.

Comentarii
  1. anonimous spune:

    si caffino 😕
    oricum sa aiba wi-fi 😀
    si data la fel, doar e vacanta

  2. Danny spune:

    Eu zic pe 18 VINEREA aceasta. Localul unde vreti voi unde va este mai usor. Oricum preferabil ar fi undeva prin centru. Mai stam mai discutam & stuff.

  3. Pushi spune:

    Merge si in Pirates 😀 S-ar putea sa vin si eu

  4. Danny spune:

    Nu ca s-ar putea. Ziceti sigur.

    Toti de la BLOGROLL sunteti invitati si principalii comentatori precum: Pushi, anonymous, Maria, Maya, si multi altii pe care nu stau sa-i enumar..raspundeti si voi daca veniti sigur.

    Eu zic ca Vineri, ca in weekend poate aveti treaba si e mult mai aglomerat. Alegeti ora si locatia.

    Mai bine numai ziceti ca veniti si sa nu veniti. Astept numai oferte serioase.

  5. Lizo spune:

    „Toti de la BLOGROLL sunteti invitati” inseamna ca faci cinste :))
    Glumeam , locul ? Oriunde . Vineri ? Da eu sunt prezent .

  6. Danny spune:

    Deocamdata stabilim locul si data. Puteti veni + inca o persoana. Mai mult ma intereseaza sa vina comentatorii si vizitatorii ca asa cei de la blogroll ne stim intre noi. Vreau sa am o relatie mai buna cu vizitatorii mei.

  7. pushit5 spune:

    Pai daca e sa spun sigur spun nu. Ca nu pot sa garantez ca vin

  8. Maya spune:

    Chiar interesanta ideea ..sa fii mai aproape de public, fani, alea alea 😀
    In cazul in care reusiti sa organizati ceva o sa mai intru eu sa mai vad. Nu sunt sigura ca pot venii, sunt minora/..momentan depind de parinti etc :-@ Mi-ar placea sa ne intalnim asa muuulti la cafea/ceai ceva cald…si sa discutam 😀
    Imi place ideea. Eu una nu vreau sa optez pentru ceva anume. Daca este sa vin pot veni oriunde.

  9. Danny spune:

    Anuntati prezenta aici si dupa ne auzim pe mess.

    Pana la urma aleg eu locatia..

    Si noi depindem de parinti, dar cateva ore acolo la un pahar de vorba nu strica.

Lasă un răspuns

