Viitorul meu

Posted: 6 Decembrie 2009 in chestia de sâmbătă, Cupra R, Despre mine, Seat Leon, viitor

Anonymoys a castigat sambata aceasta. Postul trebuie sa fie despre  ” cum ma vad in viitor, ce vreau sa fac „.

Am planuri destul de mari. Initial vreau sa termin in ” Stefan Odobleja ” dupa sa ma duc la facultate in Germania sau Anglia, la o facultate de automatica sau ceva in legatura cu masinile. As vrea sa ajung designer la o firma gen Seat, Audi. Dar nu stiu asa bine sa desenez cu mana. Am avut ceva proiecte, dar nu am avut performante mari si am lasat-o balta. Lucrez destul de bine in 3dsmax la masini si asta poate ma va ajuta in viitor. Oricum vreau sa lucrez in domeniul masinilor. Daca nu o sa reusesc acest lucru o sa ma duc pe fotografie si film. Oricum as vrea sa lucrez ceva timp dupa care sa-mi deschid propria afacere sa nu depind de nimeni. Eu asa am planuri, dar viitorul este siret si imprevizibil. Nu se stie ce imi rezerva, ce ne rezerva. Deocamdata trecutul incerc sa-l uit si traiesc la maxim prezentul.

Cat despre viata mea personala. Deocamdata sunt la scoala incerc sa iau note mari. Cu familia nu am probleme nu o duc bine de tot dar nici rau. Vreau sa am performante mari in primavara la fotbal si ciclism. Mari pretentii am la ciclism deoarece m-am apucat de 2 luni si ceva. Dupa liceu as vrea sa ma mut in alta tara, depinde de notele mele de la liceu. Daca o sa se schimbe Romanica noastra o sa raman aici,  nu vreau sa ma conduca niste oameni care sunt cum sunt. De curand am un parteneriat cu cei de la Dacia, lucrez la niste proiecte si daca o sa trec in ianuarie testul o sa-mi indeplinesc unul dintre obiective. Pe la 20 si ceva.. cel mult 23 vreau sa ma casatoresc si imi doresc 1 copil sau cel mult 2. Si desigur cel mai mare vis e sa vad la 18 ani in fata blocului un  Seat Leon Cupra R.

Comentarii
  1. anonimous spune:

    sa faci dacii mai frumoase :))

  2. Pushi spune:

    Eu vreau sa vad in curte un S5. Ar fi mai bine decat sa am puterea sa vad ce femeie vreau goala

  3. Danny spune:

    =))) voi nu sunteti normali. despre Dacia deocamdata lucrez de 1 luna si peste jumatate si mai am foarte mult de munca deci nu imi fac planuri prea mari pana nu imi dau acceptul.

  4. anonimous spune:

    eu vreau sa vad in fata casei un seria 3 =p~

  5. May spune:

    Frumos..ai planuri mari 😛
    Sper sa poti sa le realizezi pe toate..si dorintele sa-ti devina realitate:P

    Eu una…ma bag in medicina >:) :))

  6. Mady spune:

    Anything new?:D :))

  7. Mady spune:

    Si in legatura cu cel mai mare vis al tau :nu se stie niciodataa….. 😉

Lasă un răspuns

