De ce? cum?

Posted: 6 Decembrie 2009 in craiova, cum?, de ce?, intrebari, zapada

De ce sunt unii oameni atat de invidiosi si gelosi pe ceilalti? Aveti cam tot ce va doriti sunteti putrezi de bogati si tot sunteti invidiosi pe noi. Niciodata nu va ajunge. Trebuie neaparat sa aveti voi totul. Pur si simplu imi este scarba.

De ce nu ninge? Craiova este asa de frumoasa. Luminite peste tot. Oamenii sunt fericiti toti se bucura de inceputul sarbatorilor. Deja acum toti scapam de teze, vine vacanta.. si totusi parca totul nu are farmec fara zapada.

De ce poate o fata sa intoarca mintile baiatului pe dos? Pur si simplu iti preocupa timpul. Melodia aia iti aduce aminte de ea. Telefonul iti aduce aminte de ea. Strada aia.. pe care va plimbati voi doi. Si pe ea o doare fix in pix. E corect? Tot ceea ce faci revine la ea..

De ce parintii fac gura asa mare cand iei note mici, iar cand iei note mari zic doar un simplu si penal ” bravo ” sau ” felicitari ” ? Eu nu inteleg..

Cum v-ati simtii daca ati stii cand o sa muriti? Sa va numarati zilele, minutele si secundele pana cand nu o sa mai fiti. Cum ar fi sentimentul acela?

De ce nu este totul cum vrem noi? De ce trebuie sa fie totul asa complicat?

Comentarii
  1. Mary spune:

    Sunt invidiosi pt. ca oricat ar fi de bogati nu vor reusii niciodata sa fie ca tine…sa aiba ce ai tu…suflet..capul pe umeri..si prieteni adevarati

    Nu ninge pentru ca…:|…nu vrea D-zeu

    Nu,nu e corect…dar sentimentul e reciproc…il gasesti de ambele parti..si fata simte acelasi lucru…cand vede o poza veche…banca din parc pe care obisnuiau sa stea…cand aude melodia pe care o ascultau cand erau impreuna..[Tu nu te mai obosii pt. ca…poate nici nu o doare..;;)]

    Treaba e ca ..nu stiu ce au parintii cu noi…parca nu ar fi trecut si ei prin asta..absente ..chiuluri..note mici…O sa intelegem cand o sa fim in locul lor..probabil..

    Cum m-as simtii?!…Nu stiu..si nu vreau sa-mi imaginez..sau sa ma gandesc la asta…trebuie sa ne traim vietile…daca m-ar platii cineva sa-mi spuna ce-mi rezerva viitorul…as refuza..Parerea mea..lasa lucrurile sa decurga asa cum trebuie..

    Daca ar fi totul cum vrem noi..probabil lumea ar fi perfecta…cel putin in viziunea noastra…si din pacate..asta nu se poate..

  2. Danny spune:

    O sa-ti spun ce am patit ieri in centru. Da si e vorba de ea.. si asta e.. m-am obijnuit cu asta.

  3. Claudia spune:

    Iar esti indragostit.. Tot de ea?

  4. Danny spune:

    Vorbeam la modul general si ma gandeam ca ultima data am patit un cacat. Na.. acum sunt indragosit de o fata care i-am lasat o impresie proasta despre mine si nu stiu cum sa io schimb.

  5. Maya spune:

    1.Oamenii sunt invidiosi pentru ca aceasta este natura umana. Sa iti doresti mereu ce nu poti avea si sa tanjesti la ce are celalalt, negandind ca multi tanjesc la ce ai tu
    2.Sincer si eu mi-am pus intrebarea „de ce nu ninge?!”…poate ca zapezii ii place sa se lase asteptata, dorita
    3.Acesta este un secret al fetelor. Nu pot da un raspuns concret. Sunt „fata in devenire” deci inca invat…Poate pur si simplu profitam de vulnerabilitatea baietilor ca oameni..
    4.Pentru ca se spune ca „nu apreciezi un lucru la adevarata sa valoare doar atunci cand il pierzi” deci abia cand notele mari dispar constientizeaza parintii ca notele sunt importante. Si la urma urmei, daca te-ar felicita prea mult cred ca ti-ai lua-o in cap. Trebuie sa le mai dam si lor dreptate din cand in cand asa…doar de ochii lumii
    5.Daca as stii ca peste 6 luni, un an, sau mai putin as muri, mi-as trai viata exact cum o faceam inainte. Doar ca poate as fi mai atenta la detalii..
    6.Totul este atat de complicat pentru a da tot ce este mai bun in noi…In fine e cam aiurea pentru ca atunci cand crezi ca ai prins esenta vietii, mori. Deci am avea nevoie de cel putin inca o viata ca sa nu mai repetam greselile si ca sa „traim bine”

Lasă un răspuns

