Blogosfera & stuff

Posted: 2 Decembrie 2009 in 1 decembrie, blogger, blogging, despre idioţi, despre retardaţi, offf, X(

Stau si ma uit prin lista si vad inca 10 noi bloggeri. Da am ceva cu voi. Nu ma cred diferit, dar eu nu eram asa la inceput. Nici nu v-ati prins cu ce se mananca si deja aveti pretentii. Sperati la cat mai multe comentarii si cat mai multi vizitatori. M-am saturat.

Inainte cand mi-am facut blog cativa prieteni virtuali m-au primit cu drag pintre ei, dar acum eu numai pot sa fac nimic pentru ca s-a schimbat mult atmosfera pe aici. Niciodata nu mi-a placut sa-mi amestec viata particulara cu cea virtuala. Imi place sa va scriu, sa critic sa ma plang voua, dar pana la o anumita limita si eu nu sunt cum credeti voi. Ca asa putem sa tragem concluzii pripite pentru ca eu am folosit prea multe injuraturi & stuff.. parca ati fi niste copii mici care tot urla de foame in capul meu. Mi-am facut blogul ca sa fiu diferit si ca sa am ceva aparte de ceilalti. Am incercat sa-mi fac propriul stil sa fiu cat se poate de original si am reusit in totalitate. Voi nu stiu cum o sa va descurcati daca folositi prea des  copy, paste.

” Si blogul e facut sa fie citit nu sa fie comentat „ . Nu trebuie sa tot cersiti comentarii. Ele vin cu timpul la fel si vizitatorii. La inceput cativa dupa se raspandeste vorba si asa mai departe. Incercati sa folositi mai putin ” eu am „, ” eu imi doresc ” pentru ca nu ne intereseaza ca voi ati terminat clasa a 5-a cu brio, nu ma intereseaza ca tu ai mancat azi de la KFC, nu ma intereseaza cat de grasa e mama ta, etc.

M-am saturat sa-mi las parerea pe blogurile altora. Deja am inceput sa stau mai rar pe bloguri. Eu imi vad de treaba mea nu o sa mai stau sa va urmaresc ca imi vine si mai multa scarba. Ati observat si voi ca numai las asa multe comentarii in curand o sa fie ZERO.

Da ieri a fost ziua Romanici, Tudor mi-a aratat cat de patrioti sunt romanii. Nici propia limba nu o cunoastem. Hai ca la gramatica mai gresim cu toti, dar macar ceva baza acolo. In fine asta e Romania in care traim si de care deabia astept sa scap.. in curand.

prost gramatical

Comentarii
  1. Lizo spune:

    Defapt , cum ai spus si tu fiecare are stilul sau aparte , unii vor sa scrie ceva , alti altceva , cum ai spus si de originalitate , nu putem fi toti la fel . Dar totusi vorbim de originalitate in 2009 nu prea cred ..

  2. Danny spune:

    Eu unul la poze, posturi si tot blogu tot ceea ce fac deja m-am obijnuit sa fac ceva cu capul meu. La inceput ma mai inspiram .. dar acum.. nu am nevoie. Da ai avut dreptate la ultima faza =)) dura..

  3. Mary spune:

    Danny tu esti o persoana deosebita…si blogul tau se deosebeste de toate celelalte prin originalitate si..ce vrei tu:))
    Ti-am zis..te cunosc de …:|…o luna cred dar poate ca am ajuns sa te cunosc mai bine decat unele persoane care te stiu de mult timp…si imi place stilul tau de a vorbi…si ca esti direct..defapt..personalitatea ta
    Am o parere f. buna atat despre tine cat si despre blog ;;)….am citit pe aici lucruri pe care nu le-am mai intalnit poate niciunde…lucruri care m-au amuzat pana la lacrimi :)) sau lucruri care m-au facut sa incerc sa ma cunosc mai bine
    Bravo pt. tot ce faci :X 😛
    [A nu se interpreta faza cu „:X” :))…va rog]

    Scuze pt. dimensiunea comm’ului 😀

Lasă un răspuns

