Concursul

Posted: 30 Noiembrie 2009 in a castiga, concurs, fete

Claudia a castigat. Iti alegi 2 lucruri care vrei tu. Posteaza aici un comentariu cu cele alese si dupa vedem cum facem sa iti dau premiile.

– o brichetă.
– un papiţoi.
– o ieşire cu mine pe afară.
– imi daţi 10 poze şi eu le editez cum pot mai bine.
– o şedinţă foto ( dar deocamdată nu am aparat ) o să facem când o să am.
– creioane colorate.
– autor pe blogul meu 1 săptămână.
– oglindă de la Avon.
– o carte.
– curs de modelling la Royal Agency

Comentarii
  1. anonimous spune:

    Felicitari

  2. Mady spune:

    Congratulations !!!!:)

  3. pux94 spune:

    pot sa aleg eu ?? nuu =)) oricum intuiesc peste 50 % ce va alege =))

  4. Mary spune:

    Felicitari Claudia

  5. Danny spune:

    Mai organizez altul?

    Ce va alege? dati-va asa cu parerea.

  6. Claudia spune:

    Vai, multumesc, multumesc ! Aplauze, urale !
    :)) Ce socata sunt . Vazui „Claudia” acolo 😐
    Ce-ar fi sa-mi iei o carte ?:> Ma gandesc la titlu .

  7. Danny spune:

    Trebuie 2 lucruri. Iti dau eu ce carte vreau, nu ce vrei tu :))

    Deci cartea si ???

  8. Claudia spune:

    Ah, bine. Vezi ce-mi iei. Atat. Cumpara-i si ambalaj frumos :)).

  9. Danny spune:

    Trebuie 2 lucruri. Asa trebuie asa am zis.. acum ma tin de promisiune.

  10. Claudia spune:

    Gata, gata. O sa caut 10 poze sa ti le dau.

  11. Danny spune:

    Ok deci ai ales cartea si editul de poze.

Lasă un răspuns

