Tocanita!

Posted: 26 Noiembrie 2009 in bmw, changes, tocilari, Tocăniţă

Cat de mult imi place perioada tezelor. Sa vad tocilarii cum mai au putin si fac pe ei. Ce se supara mami si tati daca nu luati note mari? Sau voi invatati pentru un nou calculator ? sau nu nu.. pentru un telefon cu ” taci scrin ” si cu ” hensfri ” ? Ca pana la urma despre asta e vorba nu? Uite eu zic ca notele sunt asa de fatada, e ca la teatru. Nu conteaza asa mult cat de frumosi esti sau cat de mult poti sa retii replicile conteaza cum interpretezi. Asa si voi invatati luati 10 si dupa o saptamana, 2.. sa nu fiu prea dur.. deja uitati tot. Trebuie sa invatam doar esentialul si sa ramanem ceva si impreuna cu acel ceva care ne place noua cel mai mult si cu putina imaginatie amestecata armonios cu putina ambitie si multa multa munca rezulta ceva mai bun pentru tine mai bun pentru toti. Am mai scris acum 1 post despre chestia asta si unii colegi deja ati inceput sa-mi strigati ca de ce?? !! .. Stiu adevarul doare.. intotdeauna doare, dar e mai bine asa. Eu sincer nu am nimic cu nimeni, nu prea imi pasa de voi, doar de cativa, dar in rest pentru mine sunteti toti la fel. Si mi-am facut blog, nu ca sa fiu tare si la moda, hai poate putin la faza cu moda, recunosc, dar mi-am facut blogul pentru ca am avut nevoie, asa am simitit si am vrut sa am un loc unde sa ma plang, sa rad, sa-mi bat joc de cine vreau, sa scriu cum vreau fara ca nimeni sa-mi faca ceva mai pe scurt sa am o lume numai a mea pe care sa o controlez eu. Va urez bafta la teze, eu unul nu stiu nimic, dar in mini mi vacanta aceasta incerc si eu..

Incep usor, usor sa-mi mai schimb cate ceva in viata. Deja pot sa zic ca am schimbat cam 55% si ma bucura acest fapt. Unii din voi ati observat si nu poti sa zici ca sunt niste lucruri banale. Au importanta lor, pentru mine..

Uitasem.. acum vad bloguretii astea micuti.. ii vad ca incearca si incearca prin tot felul de cacaturi. Da ma consider mai mare si cu experienta pentru ca am gustat si eu din ce ati gustat si voi stiu cum e. Si prietenii mi-au zis ca sunt destul de bun, ca se stie ca nu imi place sa ma laud. In fine ma uit la voi si praf.. Nu trebuie sa ai un stil asa diferit, nu trebuie sa pari dur, numai ii vedeti pe toti sub voi, adica sa nu va mai uitati intotdeauna de sus. Astea suntem noi oameni.. care mintim, iubim, plangem, ne distram, bem, ne cacam, ne indragostim, ne batem, ne suparam, gresim, ne impacam. E absolut normal, dar trebuie sa intelegeti ca daca ai un blog si critici intr-una si arati cu degetul mereu nu ajungi nicaieri si lumea se supara si se simte, chiar daca tu vorbesti la general si din bucuria aia pe care o ai ca ai 100 de vizitatori dupa o sa ai – 19999. Incercati sa va puneti amprenta pe blog sa ii faceti ceva aparte si sa scrieti intr-un anumit fel, dar sa nu fie vazut de toti. Sa nu poata oricine remarca ceea ce faceti.

Am 2 anunturi copii mei:

1. Vand BMW E92 325 detalii la contact.
2. Editez orice fel de poza ii fac aproape orice vreti cu foarte putine exceptii din cauza ca nu stiu chiar totul ( singura regula este ca pozele sa fie facute cu o camera performanta, sa aiba peste 8mgpx ) Si cu bani si cu fara depinde de cerinte. Nu fac ceea ce pot, incerc sa va indeplinesc cerintele. Id-ul il gasiti la contact.

Comentarii
  1. Luci spune:

    Cica „sa invatam esentialul” , tu nici pe ala nu il inveti :))) . Si faza cu notele pt teze , nu e tot timpul asa , eu nu invat de gura alor mei , sau pt ce as putea obtine , eu invat pur si simplu pt mine , ma gandesc ca o sa ma ajute notele bune (sper) , de aia mai iau si note mici :-” .
    Nu e prea dragut sa zici , „nu imi pasa de voi” , te inteleg nu te forteaza nimeni sa placi pe cineva , sau sa o zici , dar.. stiu ca unii colegi te enerveaza , dar nici nu prea vrei sa ii cunosti , lasi totul pe primele impresii . (Nu te supara , nu o zic in nume de rau , doar ca as vrea sa ajungem sa ne intelegem si noi mai .. altfel , „noi” ca si colectiv al clasei 9e)

  2. anonimous spune:

    si mie imi place cand ma „pis” pe tocilari, care scriu la o lucrare 8pag. (de sus pana jos inghesuit) de teorie si comentarii si iau 8, iar eu cu 6 pag scrise cu 20 randuri pe pag iau 9 sau 10 pt. ca din 100 de pag de teorie retin max.5 cu ce e important si incerc sa il folosesc impreuna cu ce mai stiu si apare „vrajeala” dar care e mult mai eficienta decat tocitul pt. ca unii profesori apreciaza propria creatie decat „copy-paste”

  3. Danny spune:

    Stiu mai!!.. eu imi spun doar parerea. nu ma refer neaparat la colegii actuali nici la fosti nici la nimeni, sunt doar exemple pe care le stim cu totii..si chiar nu prea imi pasa asa mult de altii pt mine nu prea valoreaza nimic pt ca sunt.. cum sunt nu intru in detalii de ce nu pun pret pe unii.

  4. Lizo spune:

    M-am simtit la faza cu blogul =)) glumeam , sau nu . Fiecare are modul sau de invatare ..

  5. Elena spune:

    Imi place faza „nu ma intereseaza ceilalti”.Si eu sunt la fel.Sunt practic,rupta de lume.Este cel mai bine asa:sa nu te intereseze ce zice si ce crede lumea despre tine.Tu esti tu si numai tu ai voie sa te critici.Mie chiar imi place sa fiu putin „ciudata”fata de ceilalti.Imi place sa fiu subiectul lor de barfa,sub care se ascunde admiratia profuda pe care mi o acorda.Esti liber sa ai orice parere despre mine,nu mi pasa,preietene!Asa … faza cu colegii.Adevarat!unii chiar sunt supra tocilari,as putea sa dau nume,dar incerc sa fiu discreta.Invata pe rupte pt o nota si o impresie buna.Nu inteleg frate … si eu am 3 la mate,ce asta inseamna ca sunt paralele cu matematica.Pt matematica am venit in liceul asta,pur si simplu o ador,dar de … n am cum sa am numai 10,important e ca stiu eu pt mine,nu vreau sa zica Golea ca s desteapta,n am nevoie.Avem tocilari gramada in clasa … niste simboluri asa:P,R,O,N si sa mai zic?:))

Lasă un răspuns

