Concursul

Posted: 22 Noiembrie 2009 in concurs, vizitatori

Lizo – 11
Pushi – 4
Copac – 3

Anonimous – 21
Pux94 – 1
Claudia – 11
Rzr09 – 1
Luci – 11
Laurentiu – 1
MMihai – 1

Mary – 7
Mihai – 3
Klaus – 2

Blacksoundzone- 2
Ncdk – 3
Luana – 8
Bitza – 2

Voi  sunteti pana acum. Concursul se va termina pe 29.11.2009 adica duminica viitoare.
Acestea sunt toate comentariile adunate, se vor puncta decat cele serioase nu scrise doar ca sa fie.

Cei taiati mai aveti de muncit. Restul cu bold aveti grija sa nu fiti la egalitate.

Comentarii
  1. ncdk spune:

    m-ai adaugat si pe mine :)) nu vroiam da daca tu 🙂

  2. anonimous spune:

    \:d/

  3. Danny spune:

    I-am adaugat pe toti care ati lasat comentarii pe blog dupa ce am publicat postul cu concursul.

  4. Mary spune:

    Am lasat mai multe decat Mada?! :O
    :>
    Hmm…Ma …mi se pare o idee originala cu concursul asta…
    Interesant…:P
    Te pup Danny

  5. Poti lasa linistit comentarii pe blog (ma refer la al meu). Nu stiu ce eroare iti apare, dar in cazul in care nu merge te rog sa ma contactezi -> Merci !

  6. Luci spune:

    Uuu , sunt chiar si eu , nu stiam. :)))

  7. Luci spune:

    La ultimu comentariu pusai linku gresit. :”> scz :))

  8. anonimous spune:

    buna ideea cu concursul
    poate data viitoare o sa fie „cel mai amuzant comentariu” sau ceva asemanator 🙂

  9. Danny spune:

    Sunt tare curios cine o sa castige. Sa vedem. Oricum.. aveti grija ce comentarii lasati ca dupaia sa nu iasa conflicte. Eu o sa decid ce comentarii sunt ok.. nu ceva in genu ” … ” , ‘ bravo.. ” .. comentarii ajutatoare, in care sa va lasati parerea.. Sa vedem data viitoare o sa fie si alte criterii si alte premii mult mai mari

  10. Mady spune:

    Eu cred ca o sa castige anonimous:>

  11. Danny spune:

    Din 21 care le are cam 10 sunt bune in rest..

  12. Mary spune:

    Eu sigur nu castig :))…Oricum bafta tuturor :x…Fie ca cel mai bun sa castige :>

Lasă un răspuns

