Tocanita

Posted: 21 Noiembrie 2009 in bla bla, Tocăniţă

Ati inceput sa ma calcati pe nervi. Va da-ti mari cunoscatori de limbi straine. Vad numai statusuri intortocheate, de dragoste, de smecheri numai in alte limbi. Romana nu va mai place ba? Noi nici nu stim sa scriem corect gramatical, toata lumea face greseli. Deci noi nu stim bine romana si deja va da-ti cunoscatori de engleza, franceza, spaniola, etc. Eu unul o sa tin statusul doar pt blog ca in rest..

Dragostea asta numai pricep nimic. Daca esti gelos e rau ca esti gelos. Daca nu esti gelos cica de ce nu esti gelos. Daca esti indiferent ca esti prea indiferent. Daca nu esti indiferent vrea sa fi mai putin indiferent. Daca iubesti prea mult esti prea iubaret si prea sufocant, daca nu iubesti indestul esti prea nepasator. Daca nu te duci cu ele unde vor se supara, dar daca le chemi undeva fac mofturi. Daca vorbesti urat esti nesimtit, dar mereu trebuie sa aiba dreptate ele..Daca daca daca daca daca daca daca..  Niciodata nu o sa fiti multumite acum sincer…

Ce drag imi este ca sunt roman. Noi suntem cei care plagiaza si fura. Muzicienii nu isi dau si ei seama ca totusi nu suntem retardati si mai stim si noi melodii clasice si sa zicem ca unii mai ne interesam despre anumite aspecte. Mie pur si simplu mi-ar fi rusine sa zic ceva ce e altcuiva, sa il folosesc. Macar precizati uite ma mi-a placut versu, vorba nu stiu care si vreau sa o folosesc. Acum si unii din bloggeri dau copy paste. Uneori se mai nimeresc unele idei, teme, etc sa fie asemanatoare, dar cateodata. O sa vedeti voi cu timpul cat de greu e sa scrii in fata unui anumit numar de persoane. Tiganii au venit din Africa pe la noi .. au vazut ca suntem mai fraieri si au ramas. Dupa au vauzt ca ne-au saracit si ca erau prea tari pentru noi au plecat in Italia, Spania, Franta.. au incercat si prin Germania, dar nu le-a mers. Si din cauza lor trebuie noi restul sa suferim. Toti ne evita pana si chinezii. Numai stau sa critic ca ajung prea departe.

In curand poza cu cactusul de la scoala.

Comentarii
  1. anonimous spune:

    sincer si eu am inceput sa fiu indiferent in aceste „iubiri”, majoritatea fetelor sunt stresante, obligandu-te sa vorbesti cu ele la telefon (altfel turbandu-te cu sute de beepuri – pe langa cele 1000 de sms zilnice [muie cosmote]) si facand crize daca nu le raspunzi sau daca nu le spui in 5 sec. unde esti, ce faci, cu cine esti (poate vreau si eu in „puii mei” sa stau singur sau cu prietenii). daca vreau ceva prefer sa ies seara in oras (club, bar, pub … ) sa gasesc o fata, ma distrez si de a doua zi uitam unul de altul.

  2. Luci spune:

    Te iei cumva de mine? :)))) Nici eu nu inteleg statusu ala :))) ,dar imi place mult melodia .:D Sunt cam idioata , da! :))

  3. Danny spune:

    Nu ma refeream la tine.. vorbeam la general.. si tu esti foarte de treaba dar sunt altii care.. pfff

  4. Ma bucur ca ai acceptat schimbu’ de link. Bafta in continuare cu blogu’. :)>-

  5. Danny spune:

    Mersi. Am vrut sa-ti las comentariu pe blogul tau. Dar nu am putut trebuie sa lucrezi la el ca ai niste erori..

  6. boredstefania spune:

    ma la baieti e pe bune penibil cu stsurile de dragoste bla bla bla etc,si na fetele ca fetele:)mai pun si eu stsuri’ de genu cateodata,dar nu’s genu cicalitoare si disperata :))))
    si,da si mie mi’e drag ca’s romanca:)crede’ma:)

  7. Danny spune:

    da stiu..

    nu da am unii in lista pe care ii cunosc si pur si simplu asa fac sunt incredibili de prosti. dar daca nu cunosc pe cineva.. nu ma bag sa imi dau cu parerea.. ca de multe ori m-am inselat..

  8. Mary spune:

    Si eu pun statusuri din astea dar..:D …Nu ma consider proasta:)):P

  9. Elena spune:

    Engleza asta si pe mine ma calca pe radacini:)).Sunt unele persoane care habar n au sa vorbeasca,sa citeasca si sa scrie romaneste si deja o ard cu engleza.Tara asta se duce pe rapa … mergi pe strada si in loc sa vezi si tu pancarde cu reclame publicitare sau proprietati in romana … toate sunt in engleza,de parca am fii in S.U.A.Usor-usor incepem sa ne vindem americanilor.Ce sa mai vorbesc de popr … se nasc din ce in ce mai multe esecuri si mai multi imbecili,defapt,sti … nu ei sunt de vina,ci parintii,cei 7 ani si tot.Tigani,tarani,cocalari la tot pasul.Daca cine va nu ia atitudine in tara asta,vom ajunge vai de noi.Dar cine sa fie acel cineva,nu vezi cu parlamentarii astia care fura tot ce pot sa le fie lor bine,iar de restu i doare fix in cur.Sa vedem de data asta cine va iesii presedinte ca Basescu n a facut altceva decat sa ne bage intr un mare cacat si sa aiba grija sa nu mai iesim de acolo.Pe curand!

Lasă un răspuns

