Tocanitaa

Posted: 20 Noiembrie 2009 in Tocăniţă

Iar a început să vorbească gura fără mine.. offf

Şcoala asta ne omoară… bă profesorilor ,de parcă voi nu aţi fost elevi niciodată.. frateee

Mi se face scarbă când îi vad pe profesori că se vaietă că au salariu mic şi că nu sunt plătiţi. Dumnezeu să aibe milă de voi că nu meritaţi nimic. Profele toate cu aur la gât ,la degete şi mai ştiu eu pe unde şi femei şi bărbaţi îmbrăcaţi stilat, de firmă. Mă uit şi prin parcare ,văd maşini de peste 15.000E şi vă văietaţi.. mai faceţi şi meditaţii. Şi după toate aceste lucruri mai sunteţi şi foarte foarte foarte egoişti.

Alegerile astea nu îşi au rostul. Când o să vină vremea să se schimbe Romania asta, o să vină. Nu mai minţiţi frate oamenii. Ne uităm la televizor şi de parcă ne-aţi zice ” bă fraiere i-a crezi ce îţi spun eu, şti că e minciună, dar crezi! „. Nu o să schimbe nimeni nimic până nu o să moara toti parlamentarii. După părerea mea mi-aş dori o puşcă cu multe gloanţe şi să-i pun aşa la rând toţi parlamentarii de la A-Z şi să-i ciuruiesc pe toţi.

Cei care sunteţi pasionaţi de ciclism şi vreţi să faceţi ciclism de performanţă găsiţi datele la ” contact „.

Sper să facă profesorii grevă să am şi eu timp să învăţ şi să-mi pun toate gândurile la semănat.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Comentarii
  1. Mary spune:

    Mare mare dreptate ;;)
    Ehe..Profesorii astea…

  2. Luci spune:

    Sa te apuci de invatat :-W , si sa mai introci capu’ ca iti mai sopteste lumea! 😛 :))

  3. anonimous spune:

    saracii de ei, nu au bani sa plece in „strainataturi”, hainele sunt mai scumpe pe acolo si de asemenea nu au bani sa isi ia si ei un C Klasse sau un seria 3, sau un accord, sau …, sau …

  4. Mady spune:

    anonimous .. un id lasi?:P

  5. anonimous spune:

    ma mai gandesc 😕

  6. anonimous spune:

    asta e 🙂

  7. Elena spune:

    Buaaa,am luat 3 la mate:)).Vai de capul meu,ala sec … Deh buaaa,asta este farmecul anilor de liceu.Fara un 3,un 1,fara o absenta,o boacana,o injuratura,o amenintare,parca nu simti ca esti elev.Oricum,diriginta este o persoana deosebita,cel putin asta este prima impresie,iar de restul nu ma prea intereseaza.Aaaa,si dna de geo pare a fi de treaba,dar mai e timp sa o cun:D. … buaa stand aici si postand la comentarii,simteam cum imi iese un herpes la gura:((.O mananc pe Larisa x(.Pe curand!:*

Lasă un răspuns

