Liceuuu

Posted: 17 Noiembrie 2009 in un cacat, şcoala

Câţi nervi poţi să îţi faci din cauza unor profesori care nu gândesc cu capul, gândesc cu curu’. M-am săturat de scârba lor, pur şi simplu te tratează de parcă ai fi ultimul om de pe pământ. Trebuie să vă gândiţi că mă trezesc la ora 7, 7 şi ceva .de la 8 începe show-ul, 7 ore de şcoală: primele 2 până te trezeşti şi ultimele deja te gândeşti cam cât o să dormi acasă. Ajungi acasă mai mănânci ceva ,mai stai să te odihneşti puţin ,mai trece o oră sau 2 sau chiar 5. 7+3 să zicem.. = 10 da? Bun.. mai stai şi tu la televizor sau la calculator sau în cazul meu pe afară. Mai pierzi 2,3 ore .. se fac 13 ore. ++++ 8 care le dormi = 21 şi mai rămân 3 în care stai şi visezi, te pişi, faci baie, mai vorbeşti cu părinţii, mai vorbeşti la telefon şi mai stai să mai repeţi câte puţin.

Proful meu de mate a zis că trebuie în medie de 14 ore pe săptămână să lucrăm la matematică. Bun, deci 2 ore pe zi în afară de ce facem la clasă. Mie îmi convine,dar el uită că am şi istorie, română, fizică, chimie, sport  etc în orar. Toţi trageţi de noi, elevii. Până şi la ultima oră vă uitaţi la noi şi vedeţi că tot stoarce-ţi ceva şi nu mai curge nimic. Frate când vă văd aşa.. nu gândiţi deloc. De parcă voi nu aţi luat note mici, de parcă voi nu chiuleaţi, de parcă voi nu uraţi şcoala, de parcă voi nu aveaţi alte activităţi. Nu ştiu …ori vă răzbunaţi pe noi, ori nu gândiţi deloc, ori nu ne suportaţi deloc, nu ştiu.. m-am săturat .. pur şi simplu mi-e scârbă…

Azi fază la fizică:

Profa: Biţu ieşi la tablă şi explică problema
Biţu: Doamna… nu am cretă..
Profa: Cine e de servici??
Eram eu cu Tudor..
Nu am adus cretă..
Profa: Nu a-ţi luat? Bine,rămâne-ţi la tablă
Profa: Explica-ţi problema
Eu zicând 2 cuvinte..
Profa: Nu ştiţi nimic la loc 3!!
Profa: Cine salvează poporul?
Îl scoate pe unu..
Îl lasă aproximativ 10 minute nu prea zice nimic.. hai treci la loc..
Profa: Hai să explicăm problema împreună..
Profa: Da, ia stai mă că e prea grea problema pentru voi!!

Hai mă.. da-o încolo de treabă. Ce să mai zici.. nu ai ce să faci decât să suporţi consecinţele..

Şi ne mai face şi în toate felurile.. : prostule, boule, idiotule..

FACULTATE,DE ABIA AŞTEPT SĂ NE ÎNTÂLNIM!!!!

Comentarii
  1. Claudia spune:

    Ti-ai ales si un profil greu, unde chiar trebuie sa inveti cam la tot, iar profesorii sunt , in marea lor majoritate, niste ratati (chiar merita sa le atribui apelativu’ asta). M-am dus azi la profa de religie sa-i arat o carte cu istoria mai multor religii si i-am lasat-o deschisa la Islam ; a inceput sa se crizeze si sa imi spuna sa citesc Biblia , apoi sa-i duc ei porcarii. Iar asta e un miiic exemplu. Noi sa fim sanatosi !
    ( Ti-a pus 3u’ ala in catalog? Naspa…)

  2. copac spune:

    Naspa de tine.
    Sa vezi la mine faza dura la franceza.
    Profa impartea lucrarile si l-a chemat pe unu care luase 7 si i-a zis: „O sa te mai ascult, ca am vazut ca nu esti prost” si face elevu’:D : „Stiu doamna, nici dumneavoastra nu sunteti asa cum am crezut initial”. I-a picat fata profei:D

    Da’ chiar ti-a trecut 3?

  3. Danny spune:

    Da in catalog. :)) am 2 de 3.

    Da e un profil mai greu din cauza ca e matematica. Dar ar trebuii sa se puna baza pe mate si info si la celelalte sa o lase mai moale, sa fie mai indulgenti. In fine.. ma obijnuiesc si oricum ma mut pe sem2 la alta clasa. 🙂

  4. anonimous spune:

    si multi se cred zei pe pamant
    am luat un 4 doar pentru ca profei nu ii place parul meu si ma considera prost, lemn, tufa, ma asc si nu ma lasa sa spun nimic din cauza „apelativelor” ei
    astia ar trebui batuti in pubilc sau sa fie trimisi la un liceu sau profesionala unde sa ii bata elevi si apoi sa faca diferenta

  5. Mary spune:

    Au Doamne…Brusc imi doresc sa raman intr-a 8a 😐 :))

  6. BiTzA spune:

    corect … la cata carte au in cap s-au tampit. acum cateva zile vorbesc eu cu profa de muzica sa ma invoiasca la ea la ora ca am break dance ( antrenament) ea zicand ca nu are nimic impotriva.Bun! ma duc la antrenament a 2-a zi cand ma uit la absente in catalog vad ca mi-a pus absenta proasta :|. In concluzie ori sunt prosti ori prosti , din doua e una!

  7. Danny spune:

    =)))) Vad ca nu numai eu am probleme.

    Maria.. profita de generala cat poti =)))

  8. dontlovechanges spune:

    Dany.. Iti spusei faza cu profu de info azi!!! Stai calm ca nu esti singurul caruia i s-a intamplat asta!!;)

  9. Danny spune:

    Da stiu.. nu te mai baga tu ca musca in cur!:))

    Eu ma plang aici.. trebuie sa ma consolati=)))

  10. dontlovechanges spune:

    Ok. Consolare: Lasa Dany k trece.. E doar un 3! :))

    Multumit acum?;))

  11. copac spune:

    Ti-am mai zis eu ba, e liceu totusi. La liceu se iau toate notele de la 1 la 10 si nu vor mai fi medii generale de 10.00, 9.96.97 etc. Cu o medie de 8.50 ma voi declara multumit. Ce-i drept, eu pana acum nu am niciun 4, cea mai mica nota e 7, la vestitul Branzan la chimie. In rest 8, 9 si 3 de 10. Ho ca acusi tre sa-mi vina si mie randu la mate, la franceza, la info. Nu e timpul pierdut:P

  12. Luana spune:

    mda, am fost si eu in generala in odobleja si stiu cum e, dar totusi e mai bine decat in alte licee. Daca esti cu Bitu in clasa inseamana ca esti la doamna Corbeanu, fosta mea diriginta, sunteti un pic mai norocosi ca restul, macar nu va ganditi la absente:)) Bafta!

  13. Danny spune:

    Ba.. face gura la absente dna.. =)) ma gandesc sa ma mut..

  14. dontlovechanges spune:

    Lulu… Tu ce cauti pe aici?:))

    E bine k ai mai multi vizitatori Dany!!:>

  15. Luana spune:

    Face gura, dar le motiveza. Asa ne facea si noua, crede-ma, e super profa!

  16. Luana spune:

    Eu? Uite ma informam despre problemele din fosta scoala:)) Imi e dor de locul ala, mai vreau macar o saptamana…

  17. dontlovechanges spune:

    E bine.. Daca vrei pune si tu la sts blogul!;))

    La voi cum mai e traiul?:))

  18. Danny spune:

    Stiu dupa ce termini iti vine dor. Ok daca zici tu.. am auzit ca e profa de treaba;) dar.. na

  19. dontlovechanges spune:

    Da’ daca l-a mai si prins chiulind?:))
    Ii mai motiveaza absentele?

  20. Luana spune:

    :)) Atunci e naspa, adevarul e ca poate fi si rea, uneori…

  21. dontlovechanges spune:

    Si totusi.. cum mai e traiul prin Cuza?:D

  22. anonimous spune:

    cuza rullz \m/
    trai pe vatrai (cel putin la filo) :))

  23. Luana spune:

    Eu sunt la bio-chimie, ceva mai greu decat la filo, dar e ok:) Mie cel putin imi place.

  24. dontlovechanges spune:

    anonimous esti din cuza?:D

  25. Danny spune:

    Trebuie neaparat sa pun chat pe blog..

  26. Luana spune:

    :)) de acord! Vrem chat, vrem chat!

  27. Danny spune:

    La filologie..cu 20 si ceva de fete in clasa 😡 =))

  28. Danny spune:

    Da nu.. eu am 5 =))

  29. Luana spune:

    noi suntem 17, si 11 baieti:>

  30. Danny spune:

    huh.. in cuza? pai a cata esti?

  31. dontlovechanges spune:

    Anonimous.. Who are you?:D

  32. anonimous spune:

    anonimous e in cuza :>
    si chiar vrem chat \:d/

  33. dontlovechanges spune:

    Pai si ce clasa esti?:D

  34. anonimous spune:

    am chiar 20 :))
    dar degeaba aproape
    a da, sunt a 10 🙂

  35. dontlovechanges spune:

    Ce ai patit Danny?

  36. Danny spune:

    Varumio isi face reclama pe blogu meu.. :))

  37. Mady spune:

    Si ce are?:)) Bv lui!!:))

  38. ncdk spune:

    ma barfiti? 🙂

  39. Mady spune:

    Ti se pare!;))

Lasă un răspuns

