NEW

Posted: 16 Noiembrie 2009 in dy-studio, new

Am schimbat tema. Am mai modificat câte ceva. Deocamdată nu este nimic special la el, dar până la  vacanţă sper să am deja domeniu şi o temă făcută de mine. Mereu e un chin pentru mine să aleg poza de sus. Îmi place să aleg din acelea cu mine ori făcute de mine, de data aceasta am ales una facută de mine pentru că e toamnă. Am mai scris şi la perle ceva. De azi nu o să mai pot scrie aşa des.

Vând Bmw E92 325 în stare bună. Pentru detalii gasiţi adresele la contact. Rog seriozitate!!

Comentarii
  1. Lizo spune:

    Parca era mai frumoasa tema cea veche .. Oricum vreau sa vad ce faci tu tema aia facuta de tine :>

  2. dontlovechanges spune:

    Lizo.. Te-ai obişnuit tu cu aia şi de aia ţi se pare că e mai frumoasă cealaltă!:P E drăguţă şi asta!:P

  3. Salut! Schimb de link? Astept raspuns pe http://blacksoundzone.blogspot.com Merci!

  4. Danny spune:

    Te-am adaugat. Vezi ca nu merge sa iti las comentariu pe blogul tau ai la erori..

  5. anonimous spune:

    parca e un pic mai bunicica noua tema 😀

Lasă un răspuns

