Sstopp

Posted: 15 Noiembrie 2009 in ciclism, Danny's, fotbal, fuck!, viata mea, şcoala

O să fiu mai rar pe aici. Am probleme cu Messengerul pentru că am luat un virus căcăcios din greşeală şi din cauza massurilor, merge mai greu netul şi până nu rezolv problema nu o să mai scriu. Ce să faci.. acum au intervenit munca, photoshopul, antrenamentele la fotbal, pregatirea pentru ciclism, şcoala şi viaţa mea. În această săptămână trebuie să mai schimb pe aici lucrurile că deja m-am plictisit. Sper să nu absentez aşa mult. 🙂

Comentarii
  1. anonimous spune:

    o sa iti simtim lipsa 😐
    oare or putea sa faca si astia un messenger normal, fara bugguri, prea multe reclame si chestii inutile? 😕

    „munca, photoshopul, antrenamentele la fotbal, pregatirea pentru ciclism, scoala si viata mea” de ce e viata ultima?

  2. Danny spune:

    Asa.. de aia e ultima. Niste chestii mai complicate. Messu nu are nimic, doar am luat un virus stupid care imi trimite mass la toata lista.

  3. Lizo spune:

    Las ca trece ;))… Te astept inapoi ..

  4. Trackback spune:

    Comentario…

    [..]Articulo Indexado Correctamente[..]…

Lasă un răspuns

