Stupid

Posted: 14 Noiembrie 2009 in aiureli, chestia de sâmbătă, de ce?, imaginaţie, un cacat

Iar a castigat Tudor ( Pushi ). E vorba de cel mai stupid lucru pe care l-am facut.

Eram intr-o zi de vara. Eram indragostit de o prea frumoasa fata bruneta.  Fata a plecat, dar o sa se intoarca la mine asa mi-a soptit inima. Totul a trecut asa de repede. Acum sunt mai mare am 1m 70cm si ceva. Nu stiu sigur, dar parul mi s-a mai decolorat  numai este blond. Trebuie sa ii aplic putin Photoshop si o sa fie ca nou. Da si era iarna nu era vara si a nins si am mers afara si dupa am plecat. Oare de ce am inceput scoala? Nici mie nu-mi place Dacia 1300. Am jucat si fotbal in vacanta, dar mai mult mi-a placut sa stau pe banca de sub pomul fermecat. Si totusi cui ii pasa? De ce exista emo ? De ce sunt fericit? Si cand am luat un 4 la mate parca nici nu a fost. De ce e totul fara sens? Nu stiu daca am mancat ceva astazi. In fine..

Cel mai stupid lucru pe care l-am facut a fost sa ies azi de dimineata afara si sa calc intr-un cacat mare si maro.

Comentarii
  1. Mary spune:

    Fara sens si totusi cine simte si stie sa te inteleaga observa ca are sens 😛

    Nu stiu daca observi dar…nici eu nu prea inteleg ce am zis :))

    Oricum imi place:)
    Bafta in continuare:*

  2. dontlovechanges spune:

    Tare postul!!!:))

  3. Lizo spune:

    Probabil profa de romana ti-ar da un 10 pentru sensul non-sensului pe care l-ai creat . Nici ce zic eu nu este destul de plin de sens asa ca ar trebuii sa terminam intr-un non-sens total pentru a avea un sens nu ? =))
    Danny , apucate de teme pentru wordpress ca am gasit eu pe cineva sa le codeze , sa ma cauti pe mess sa vorbim mai multe ca eu poate uit =))

  4. anonimous spune:

    nonsensul sensului pe care l-ai spus are un clar inteles de consen
    =))

  5. anonimous spune:

    *consens
    si acel cacat poate ti-a adus noroc 😉

  6. klaus spune:

    LoL=>>”Iar a castigat Tudor ( Pushi ). E vorba de cel mai stupid lucru pe care l-am facut.

    Eram intr-o zi de vara. Eram indragostit de o prea frumoasa fata bruneta. Fata a plecat, dar o sa se intoarca la mine asa mi-a soptit inima. Totul a trecut asa de repede. Acum sunt mai mare am 1m 70cm si ceva. Nu stiu sigur, dar parul mi s-a mai decolorat numai este blond. Trebuie sa ii aplic putin Photoshop si o sa fie ca nou. Da si era iarna nu era vara si a nins si am mers afara si dupa am plecat. Oare de ce am inceput scoala? Nici mie nu-mi place Dacia 1300. Am jucat si fotbal in vacanta, dar mai mult mi-a placut sa stau pe banca de sub pomul fermecat. Si totusi cui ii pasa? De ce exista emo ? De ce sunt fericit? Si cand am luat un 4 la mate parca nici nu a fost. De ce e totul fara sens? Nu stiu daca am mancat ceva astazi. In fine..

    Cel mai stupid lucru pe care l-am facut a fost sa ies azi de dimineata afara si sa calc intr-un cacat mare si maro.

    Crek e cel mai prost post pe care lam vazut:)))=))))))))

    auzi la tine intrun cacat LOL mha poi eu crek facem un post cu vreo 1000 de lucruri stupide pe care leam fkt:-j laso balta astha pot sa fk ji eu pe moment:-j:-j

  7. Danny spune:

    E facuta cu cap. Poti sa te duci sa te plimbi. Atunci fa si tu ce fac si eu.

Lasă un răspuns

