Tocanita

Posted: 12 Noiembrie 2009 in Tocăniţă

Lucrurile s-au schimbat foarte mult în ultima vreme. Şi îmi place că am descoperit că am nişte calităţi ascunse. Am început iar să mă schimb. Sunt puţin confuz, dar o să-mi revin.

Am o clasă super beton. Am început să fim uniţi. Să fim o mică familie, deja am început să ne cunoaştem şi nici nu avem mici grupuri. Se pare că aparenţele înşeala mereu.

Puya a scos noul album ” Romanisme partea a 2-a ” pur şi simplu pot să zic că e manelist. Păcat de el.. ce a fost..

Vremea este so beautiful.

Dau teză la chimie. 😐

Exista soartă sau destinul unui om?

Comentarii
  1. Lizo spune:

    Ba danny imi place si mie foarte mult ca am inceput sa ne cunoastem toti mai bine . Puya , ce a fost si ce a ajuns .
    Cred sincer in destin in divin si in puterea minti
    Dar pana ajung la Dumnezeu ne mananca sfintii .

  2. Luci spune:

    Poate cu timpul o sa fim si mai uniti . Puya => cocalar. De teza sa nu ne facem probleme ca e de treaba profa , dar sa fii si tu atent.
    Cat despre soarta/destin .. nu prea cred , totul e o coindicenta .. sau , cine stie?

  3. Claudia spune:

    Haha ! Si la cata chimie stim noi…
    Clar exista destin; cred cu desavarsire . E undeva scris cine suntem si pentru ce ne aflam aici.

  4. Danny spune:

    Ma bagara-ti de tot in ceata. O sa mai citesc eu niste carti ceva si o sa-mi fac propia opinie. Va las maine am 3 lucrari si nu stiu o boaba. Si dau la chimie ca da juma de clasa=)))

  5. Pushi spune:

    Eu dau la D =)) Defapt la chimie, poveste cu D e alta.

    Clasa…pai eu nu prea am mai vazut-o

    Puya…who gives a fuck ?!

    Da, e sexy afara

    Soarta, destin, tu ti le faci. Ce, te pune cineva sa chiulesti ? Sa te masturbezi ca dispreatul pana afli ca ai probleme sau sa violezi babe ? Nu, tu alegi asta

  6. Danny spune:

    =))))))

    Tu stii ce uniti suntem acum. 🙂

  7. anonimous spune:

    puya a fost si nu mai e
    ai cazut odata cu parul lui:))

  8. Luci spune:

    Suntem uniti ca lantul slabiciunilor. :)) Alt exemplu idiot! :))))

  9. Pushi spune:

    Auzi ba, daca zici ca noi este uniti, acum nu mai ramane nimeni in clasa cand chiulim de la mate ? ;;)

  10. Danny spune:

    Eh si tu. Eu unul m-am cumintit. Vedem.. te asteptam la scoala=)))

  11. Mary spune:

    :)) Of Doamne..Misto post…Daca ar fi si clasa noastra la fel de unita…dar..nu e:))
    Si tu Pushi te gandesti numai la chiul:))…Nu esti cuminte deloc…Ce sa ma fac eu cu tine ?! :))

Lasă un răspuns

