Concursul vizitatorilor

Posted: 11 Noiembrie 2009 in concurs, vizitatori

Cum spune şi titlul ” concursul ” ce constă în comentarii şi vizualizări. Deci de azi, din acest moment până miercurea viitoare o să dureze. Vizitatorul care are cele mai multe comentari scrise cu cap, nu anapoda şi puteţi comenta de la primul post pe blog până la ultimul. O să-şi aleagă 2 lucruri din care ofer eu:

– o brichetă.
– un papiţoi.
– o ieşire cu mine pe afară.
– imi daţi 10 poze şi eu le editez cum pot mai bine.
– o şedinţă foto ( dar deocamdată nu am aparat ) o să facem când o să am.
– creioane colorate.
– autor pe blogul meu 1 săptămână.
– oglindă de la Avon.
– o carte.
– curs de modelling la Royal Agency

Puteţi să mai propuneţi câteva premii. O să văd pe care le aleg fără glume că sunt prost dispus. Pentru orice problemă comentaţi.

Ştiu premiile sunt destul de stupide, dar este primul concurs şi vreau să văd că vă intresează. După cu timpul vor fi premii foarte mari. Cât despre tricouri o să fac şi câteva tricouri doar pentru doritori.

Comentarii
  1. Pushi spune:

    Ai putea sa dai si credit pe telefon, sau ii faci cuiva temele pentru o zi… Sunt mai multe. Daca imi vin idei iti zic.

  2. dontlovechanges spune:

    Imi place ideea cu temele pushi!!;) :))

  3. Danny spune:

    Ok. Bă tu eşti nebun teme? nu le fac pe ale mele şi să le fac altora? deştept copil..

  4. Lizo spune:

    Premii : Domenii , Credite .. nu prea am ideei .
    Prea tare ideea lu Tudor , pacat insa ca vorbim de dani (elevul nostru silitor ;)) ) . Incerc si eu sa vad ce reusesc .

  5. Unty spune:

    cele mai aiurea premii pe care le-am vazut la un concurs… :))

  6. Danny spune:

    ştiu :)))) să vedem.. mai propuneţi. Nu dau domenii şi credite că nu meritaţi. Cred că o să înceapă de mâine. Mai aştept propuneri..

  7. pai voi ce premii vreti ma?

  8. rzr09 spune:

    :)) sponsori ceva acolo 🙂

  9. anonimous spune:

    tricouri cu dystudio 😉

  10. Danny spune:

    Este de început. Să vedem dacă vă interesează şi după o să ofer premii mai mari. Vreau să ştiu cine se bagă.

  11. pux94 spune:

    ai putea sa mai pui la premii:prezervative , masti …;))

Lasă un răspuns

