Dragostea?

Posted: 9 Noiembrie 2009 in Danny's, drgst

–  ” Vreau gagik   „

– ” Dragostea vine tărâş şi pleacă trântind uşa „

– ” De ce nu îmi dai iubirea ta şi să rămâi cu mine…. „

– ” Te iubesc ! ”

Oooo ce vorbe fabuloase pe capul vostru. Sincer şi eu eram aşa înainte cu statusuri stupide de dragoste, de tristeţe, până în ziua când am realizat că sunt pur şi simplu penibil şi că lumea râde de mine, exact cum râd eu acum de voi.

Ştiţi voi ce e dragostea? Că dacă vă pun să vă exprimaţi părerea se face linişte. Ca să nu ziceţi ceva, eu nu mă dau mare cunoscător, dar am ceva experienţă în aşa ceva şi o să vă spun părerea mea, opiniile voastre sunt bine venite.

Dragostea e lucru ăla idiot şti. E grea, practicată de nişte nebuni. Cum să vă spun… dragostea e ca un zâmbet, niciodată nu are valoare dacă nu îl dăruieşti. Mai este o melodie fantastică Taxi – Dragostea ca o pereche de pantofi tot despre dragoste. Am citit undeva acum ceva timp  că „a te îndrăgosti de cineva” înseamnă să îl iubeşti, să o iubeşti mai mult ca pe tine însuţi. Dragostea nu se explică prin cuvinte şti mie îmi place de tine şi bla bla bla sau încerci să explici că tu iubeşti mai mult ca pe x şi faci şi dregi. Acestea sunt doar poveşti şi vrăjeli. Da,te duci la fată îi spui ceea ce simţi, dar cât mai pe scurt ca să nu interpreteze mesajul greşit. Şi după îi arăţi ceea ce simţi. Dragostea e sentimentul ăla ciudat din stomac care nu te lasă să fi fericit,  îţi dă aşa o stare de nelinişte. Parcă atunci când eşti îndrăgostit totul are culoare, parcă totul are sens. Dar când eşti singur stai şi te gândeşti,deja ajungi în trecut şi îţi mai aduci aminte când erai fericit, dar asta nu te ajută cu nimic. Degeaba îi zici iubitei sau iubitului sau voi vreţi gagik şi gagikă că sună tare cul a ? aşa.. degeaba îi zici te iubesc într-una,nu are valoare dacă nu îi spui din inimă, mai bine rar şi din inimă.

O vorbă din melodia de la taxi ” dragostea e simplă, doar noi când ne iubim o complicăm „. Cât de adevărat poate să fie, chiar e simplu eu te plac,tu mă placi, dar intervine gelozia, prietenii, părinţii, şcoala şi aia da relaţie când reuşeşti să treci peste momentele grele. Am auzit această expresie la multe foste şi prietene ” de ce să mai fim împreună, dacă o să ne despărţim mai târziu ” A? sunteţi cretine ? atunci ce rost mai are să mâncăm că oricum ne vine foame,ce rost mai are să beau dacă tot îmi vine sete, etc. Sunt multe scuze pe lumea aceasta, dar asta e prea de tot. Nu gândiţi deloc.

Am încercat în primul rând mie să-mi explic ce e cu dragostea asta, dar e imposibil, e un fenomen, e un lucru practicat de toţi e un acel ceva foarte „mişto”. Ceva e cert, nu se poate explica în cuvinte şi asta vreau eu să reţineţi.

Voi ce ziceţi de dragostea asta ?      Se merită atâtea eforturi ?

untitleduntitleddasauntitledduntitled2

Comentarii
  1. Ncdk spune:

    sa sti k ai dreptate mai dane!

  2. dontlovechanges spune:

    Dragostea se arată prin fapte,nu prin vorbe!;)

  3. Danny spune:

    Da. Dacă ar fi să spui printr-o propoziţie postul aceasta ar fi.

  4. dontlovechanges spune:

    Acum mulţi cred că dacă îi spun prietenului/prietenei „Te iubesc!” de 20 de ori pe zi asta inseamnă „a iubi”! Este într-adevăr un mod de a-ţi exprima sentimentele,dar dragostea nu se bazează doar pe vorbe!

  5. dontlovechanges spune:

    Ci şi pe fapte*

  6. Claudia spune:

    (Ma bucur ca ai recunoscut ca ai trecut printr-o asemenea perioada. )
    Suntem adolescenti si poate, chiar si cel mai simplu gest pe care cel pe care il placem il face, ni se pare din suflet, o dovada a acestui sentiment. Si de ce nu ne-am bucura de asta? Vom descoperi mai tarziu ce este totul . Pana atunci, penibili sau nu, ne traim adolescenta care implica si dragostea.
    Si uite, ca sa sustin cele de mai sus, cate relatii incepute in liceu n-au sfarsit mai tarziu sau deloc? Dragostea e asa cum o vede fiecare si vine poate veni oricand. Doar noi, in naivitatea si prostia noastra , o vedem sau nu.

  7. Maya spune:

    gura ta adevar graieste :D…sau mai bine zis degetele tale adevar…astern 😕
    Oricum..sa stii ca mi-ai dat de gandit cu postul asta 😀

  8. Lizo spune:

    Depinde si de persoane . Oricum in general la varsta asta ai mai multe dezamagiri din povesti de dragoste . Unul din cele patru lucruri pe care trebuie sa le faci in timpul liceului :
    „Sa te indragostesti macar odata si sa inveti ca asta face parte din viata de liceu” James Dobson .

  9. Danny spune:

    # Claudia: Da, am greşit mult în trecut şi regret şi nu mai am ce face, acum mi-am învăţat lecţiile.

    # Maya: Sunt degetele şi creierul. De ce ţi-am dat de gândit?

    # Gabi: DA! La liceu cu siguranţă e cel mai tare! La început până ne obijnuim.

  10. Pushi spune:

    Dar sunt si relatii care exista din liceu sau mai devreme si au ajuns la 10-20-30 de ani de casnicie, si inca sunt fericiti. Sunt si cativa care inteleg ce inseamna sa iubesti. Da, chestia cu „O sa se termine” e o mare porcarie, la fel si „Hai sa luam o pauza”, asta e alta tampenie pe care nu am suportat-o niciodata. Acum serios, iei pauza ca sa ce ? Relatia nu exista ca sa fi mai fericit ? Ca sa te realexeze si poate chiar uneori sa te poarte pe alte lumi. De ce ai vrea sa iei o pauza de la ceva placut ?

  11. Danny spune:

    Sunt doar scuze penibile ale fetelor. La unele le e frică să îţi spună adevărul şi bagă diferite texte, măcar de ar zice bă şti numai vreau şi gata îţi frânge inima da măcar şti că e ceva sigur.

  12. Lizo spune:

    @Danny : scuze de ale fetelor ? Pai asa e sunt scuze dar totusi , daca nu ar mai tine la tine ar zice cum ai zis si tu : DIRECT ! , dar cand spun „hai sa luam o pauza” sa gandesc(bine nu stiu in ce masura gandeste o fata care zice asta dar :)) ) putin sa nu te doara , deci mai exista o speranta ;)) .

  13. Danny spune:

    Da, oricum pe mine nu poate să mă mai fraierească nicio fată.

  14. Lizo spune:

    ” Nu s-a nascut fata sa iti puna capac ” ;)) .. Poate e bine si asa , oricum nu cred ca e vorba „sa te fraiereasca” , asa sunt ele .

  15. anonimous spune:

    eu am ajuns la concluzia ca nu se mai merita sa iubesti la varsta adolescentei (16-18/20) pentru ca e aproape degeaba. fetele si baietii se „baga” numai pentru ca „ce bun/a e ala/aia” si nimic mai mult. daca are fundul mare sau el daca are freza funky (de strut) e iubirea vietii, care se pare ca dureaza 2 saptamani. dupa mine nu se merita.

  16. Danny spune:

    Da uneori şi eu gândeam aşa. Dar nu ai întâlnit persoanele potrivite. 😉 Nu e bine să spui nu şi să nu le dai o şansă celorlalţi din cauza unor idioţi.

  17. anonimous spune:

    ba gasisem fata potrivita, dar … (long story :)))

  18. pux94 spune:

    mie mi se par un pic aiurea persoanele care se dau mari ca au prieteni/prietene si pun pozele pe hi5, la avatare , pun statusuri lacrimogene si fac faze dinastea ..sincer nu cred ca dragostea dintre persoane se masoara in numaru’ de poze pe care le pun pe hi5 sau in numaru’ de statusuri cretine, dar probabil ca toti facem sau am facut macar o data asta …. e mai problematic atunci cand devine obsinuinta =)).In plus , la varsta asta , nu prea cred in dragostea aia mare despre care se scrie in carti and so on si nu ma complic foarte tare caci cu siguranta vom avea destul timp sa ne complicam cand vom fi adulti!

  19. Claudia spune:

    @ anonimus : Adolescenta e facuta pentru asta .

  20. Luci spune:

    „Dragostea nu se explica , ea se simte.” Dar in ziua de azi sunt multi pusti care zic „Te iubesc!” fara sa cunoasca cu adevarat sensul , ceva de genul „Esi mistoaca ,sunt singur , te iubesc!” (tampit exemplu , stiu =)) )

Lasă un răspuns

