Virginele

Posted: 8 Noiembrie 2009 in chestia de sâmbătă, sex, virgine, vizitatori

În unele studii se spun că sunt nişte curve fără experienţă. Eu le dau dreptate celor care au zis acest lucru.

Multe fete se dau mari cunoscătoare de sex şi chestii în legătură cu sexul se dau tari în gură, dar în înăuntrul lor sunt nişte timide şi le e frică de pulă. Vă ştiu eu cum faceţi. Unele sunt pofticioase şi mor după pulă, dar sunt urâte ca dracu şi nu au cu cine. Mai sunt unele care vor, da nu vor sunt nehotărâte şi le e frică să nu o facă cu persoana nepotrivită.

Am mai avut diferite discuţii cu anumite fete şi altele se ruşinau de parcă vorbeam cine ştie ce. Şi mai se şi supără, de parcă nu face parte din viaţa noastră. Oricum o să le placă la nebunie, contează să o facă prima dată că după o să curgă partidele pe bandă rulantă. Mai sunt anumite fete cu care poţi discuta şi nu se ruşinează, dar sunt mici excepţii. Mulţi ne consideră ţărani şi nesimţiţi că vorbim despre acest lucru, dar eu le-am spus vorba mea fabuloasă ” o să vedeţi voi şi o să vă placă ” 3 fete mi-au dat dreptate după câteva luni după ce am vorbit cu ele.

Băieţi aveţi grijă cu virginele să nu vă rupeţi. Că după o să o păţiţi.Aveţi grijă cu cine faceţi ce faceţi. Măcar să fie fata curată să nu luaţi vreo boală. Sfatul pe care pot să vi-l ofer este să purtaţi căciulă tot timpul. Că nu ştii de unde sare iepurele.

Cius!!

Post făcut la cererea lui Pushi ( Tudor ).

Comentarii
  1. anonimous spune:

    majoritatea fetelor se feresc ca dracu` de tamaie cand aud vorbe despre acest subiect, dar defapt in mintea lor nu exista nimic altceva decat gandul „cum este, cu cine, va fi dureros?”

    caciula este obligatorie, nu numai de boli, dar si pentru a evita mici cadouri ce vin cu 9 luni intarziere

  2. BiTzA spune:

    Corect! :)) Vine iarna … „caciula” e esentiala :)) . mijto postul!

  3. Danny spune:

    Da, ştiu cum e. Oricum e diferenţă cu şi fără. Data viitoare semnează-te în comentariu pt că nu o să-l mai afişez.

  4. Danny spune:

    :))) Ştiu robi. Scriam mult mai multe, dar nu vreau să am probleme că se uită mulţi oameni pe aici. şi dau în altele..

  5. anonimous spune:

    imi pare rau, dar asa ma semnez oriunde

  6. Danny spune:

    Ok, la tine fac excepţie.

  7. anonimous spune:

    mersi 🙂

Lasă un răspuns

