Viaţa de blogger

Posted: 8 Noiembrie 2009 in blogger, blogging, blogs, Danny's, dy-studio

Nu oricine poate fi blogger, după opinia mea rasistă. Trebuie să şti de unde să începi şi unde să sfârşeşti. Trebuie să ai un acel ceva în limbajul tău, care să le placă la nebunie vizitatorilor. La început au fost jurnale electronice cum s-ar zice, acum sunt împărţite în mai multe categorii. Alţii au rămas la jurnal, alţii critică, alţii cu poze, alţii cu presa, etc. Blogul meu la început a fost o corcitură din cauza fotografiilor, dar acum am unul de foto şi acesta D.Y Studio care este o corcitură între noutăţi, viaţa mea, critici, înjurături. Să revin, deci nu oricine poate fi blogger. De ce ? pentru că aşa zic eu. E părerea mea şi atât. Nu trebuie să înjuri mult prea mult, trebuie să scri corect gramatical, dacă nu vrei să te faci de râs, trebuie să fi cât de cât puţin hazliu, nu trebuie să fi prea optimist, dar nici pesimist, nu trebuie să scri posturi triste în exces, nu trebuie să te lauzi, trebuie să modifici câte ceva la posturi să mai pui câte ceva să nu fie simplu, nu trebuie să te iei la ceartă cu vizitatorii, depinde şi de bunul lor simţ. Cam acestea ar fi sfaturile mele şi părerea mea.

Despre viaţa mea de blogger: Da,la început eram începător nu le aveam cu unele chestii, dar am învăţat cu timpul lucruri noi şi am încercat să învăţ singur fără să mă uit la tutoriale sau să mă inspir de la alţii, am evitat acest lucru ca să nu apară diferite polemici, uneori se mai nimerea să am o temă ca a altuia sau un post asemănător, dar mai este şi coincidenţă. Nu prea ştiam despre ce să scriu şi în funcţie de comentariile vizitatorilor mă orientam şi de aceea vă spun eu că sunt importante, ca să ştie autorul dacă scrie degeaba. Acum cam de la începutul verii deja m-am specializat. Din tot ceea ce fac în viaţa de zi cu zi mă inspir, dacă văd ceva anume scriu idea în telefon şi acasă încerc să o dezvolt şi la şcoală mai prind anumite chestii şi încep să mă gândesc şi până la urmă iese ceva. Se vede evoluţia mea, dacă staţi să citiţi de la prima postare până la ultima se observă foarte bine evoluţia, trebuie să fi orb sau idiot să nu îţi dai seama. Am învăţat să preţuiesc gramatica, chiar dacă la şcoală nu o suportam, am învăţat să o preţuiesc pe forumuri şi pe blog. Am cunoscut şi cunosc şi o să cunosc persoane cu care pot să comunic să schimb idei şi experienţă, pot să zic că mi-am format o personalitate pe care să o am numai pe blog, puţin diferită faţă de cea pe care o practic în viaţa mea, eu unul îi sunt mulţumitor acestui blog pentru că m-a învăţat multe fără să-mi dau seama.

Unii încearcă acum să-şi facă, dar scriu numai prostii şi idioţenii şi stau cu el o săptămână maxim, au câţiva vizitatori, se bucură şi după încet, încet se stinge ca o ţigare. După îl şterg şi tot aşa. E foarte greu, de aceea îi critic pe cei noi veniţi.

Se fini!

Comentarii
  1. pitapata spune:

    Citesc bannerul tau,”Pe atit de simplu,pe atit de complez” si mi-a adus aminte de ceva..
    Ceva interesant in legatura cu gindirea critica/cu standardul gindului , pe youtube, si-am auzit ceva care mi-a placut.

    Ca o intrebare complexa poate avea un raspuns simplu.Dar de obicei e gresit. Iar interpretarea a fost, intr-adevar daca o intrebare e complexa, inseamna ca cere complexitate in raspuns, nu poate fi restrinsa la o explicatie, simpla/superficiala.

    Daca ar fi sa flipp lucrul acesta,as formula asa; necesita o intrebare simpla un raspuns complex?
    ?

  2. pitapata spune:

    *complex!!*

  3. dontlovechanges spune:

    Eu pot să zic,că sunt vizitatoare fidelă a blogului şi sincer… chiar se vede evoluţia!!!;) Felicitari pt evoluţia ta!!;)

  4. dontlovechanges spune:

    Şi pt tot ce faci!!!

  5. Danny spune:

    @ pitapata : Da, uneori necesită, dar de multe ori la oameni e bine să le spui simplu şi la obiect pentru că se poate interpreta mesajul şi după apar alte probleme.

    @ Mădălina : Mulţumesc şi eu îţi mulţumesc că mă ajuţi!

  6. Danny spune:

    Despre titlu ce pot să zic până la urmă cu acesta rămân. Mă reprezintă şi nu l-am luat de pe net de niciunde, l-am luat din creierul meu şi astă mă încântă, pur şi simplu mi-a trecut prin minte.

  7. anonimous spune:

    esti unul din bloggeri „citibili”, nu ca cei la care dupa primele doua randuri (sau dupa primul paragraf daca esti norocos) deja ai uitat complet subiectul lui si din care nu mai intelegi nimic

  8. Danny spune:

    Mulţumesc de apreciere.

    Şi tu eşti unul din vizitatorii, comentatorii cei mai activi pe blog. 😉

  9. Lizo IX E spune:

    Danny , chiar am ramas putin surprins de tine , adica ce vreau sa zic , in ce ai scris tu nu pare „baiatul ala de la scoala” ci foarte schimbat. Cum ai zis si tu ” că mi-am format o personalitate pe care să o am numai pe forum, puţin diferită faţă de cea pe care o practic în viaţa mea ” . Mie unul din ce vad si din ce am vazut imi place blogul chiar sunt si subiecte interesante si destule comentarii . Bravo o sa te mai vizitez si pe viitor .
    „Se fini” ce sa cred ca te pregatesti pentru lucrarea la franceza de maine =))

  10. Danny spune:

    Da am scris greşit forum, am modificat blog.

    Da sunt schimbat pe blog, dar si la scoala si oriunde sunt mai bun, numai cei apropiaţi mă ştiu foarte bine. O să mă vezi tu. 😉

  11. Pushi spune:

    Asa e, nu oricine poate fi blogger. De exemplu eu nu cred ca as putea sa fiu. Nu am ce imi trebuie sa tot povestesc, in schimb tu sti sa faci cititorul sa citeasca si articolul urmator, si cel de dupa el si tot asa. Bravo si la mai bine !

Lasă un răspuns

