Copilăria

Posted: 6 Noiembrie 2009 in copilăria, generaţiile de copii, video

L-am văzut acum mult timp, m-am uitat la el, dar am trecut peste el cu vederea. Acum am dat iar peste el şi am zis să scriu câte ceva.

Au dreptate, foarte mare dreptate. Dar nu sunt toţi la fel. Eu unul prefer să ies afară decât să stau în casă la calculator sau televizor. Acum am început să mai pierd timp cu calculatorul pentru că deja vreau să încep să câştig nişte bani de pe net. Mie sincer îmi vine scârbă când vorbesc cu cineva şi îl rog să iasă pe afară şi renunţă la o ieşire pentru un joc stupid, din care oricum nu câştigi nimic. Cărţile deja nu mai sunt răsfoite pentru că acum se citesc pe internet. Dar este o diferenţă mare.. una este senzaţia aia când îţi umezeşti degetele şi dai pagina şi alta e senzaţia când citeşti la pc sau laptop care îţi afectează şi ochii. Generaţiile se schimbă….şi noi suntem diferiţi de părinţii noştri şi părinţii de părinţii lor şi copiii din ziua de azi faţă de noi. E absolut normal, dar deja generaţiile au început să se schimbe şi devin din ce în ce mai rele. Singurul sfat pe care pot să îl ofer din propie experienţă este să vă mulţumiţi întotdeauna cu ce aveţi şi să preţuiţi ceea ce vi se oferă.

Comentarii
  1. pux94 spune:

    baii, tu scrii pe banda rulanta =)) Congrats’! Nu stiu cum pot altii sa citeasca carti pe net, dar eu nu pot! |:D

  2. Danny spune:

    Me 2!
    Da am foarte multe iddeeiii, dar nu am timp să scriu pt că lucrez.
    Deocamdată vreau să-mi câştig vizitatori. Şi după să cumpăr domeniu şi să-l fac mult mai mişto.

  3. Mary spune:

    ai foarte mare dreptate cu chestia asta ….[copii din zilele de azi 8-|] si felicitari pentru originalitatea ideilor 😛

  4. Danny spune:

    Mersi Maria! 😛

  5. Mary spune:

    nu ai pentru ce :P…app. nu ma mai satur sa il citesc :))

  6. Danny spune:

    Mai citeşte încă odată şi încă odată şi încă odată 🙂

  7. klaus spune:

    Da danny cu chestia asta ai mare dreptate…inainte cand nu aveam calculator erau vremuri frumose cu prieteni pe afara pe strazi si ne distram dar akuma ce neam luat toti calculator am inceput sa fiu cam (obsedat )mi si urat sa recunosc:( o venit o data un preten la mine sa mergem afara dar eu eram okupat de fifa,si multe altele,si asa miam pierdut aproape toti prieteni cu calculatorul dar dupaia am zis sal impachietez pentru maxim 2 luni si duapaia iara or fost zile frumoase deci,noi din ziua de astazi nu mai stim sa aprieciem zilele noastre,noi acuma cum ai zis si tu
    ca toti citim pe calculator,da este foarte adevarat chiar eu imi culegeam rezumatele depe net ,citeam pe net foarte mult inloc sa citesc in carte…si asa intro zii o trebuit sa merg sa vad daca am ceva la ochi(dar din fericire nu am avut nimic) deci daca cititi tot ce am scris aici (bun sau rau) va zic un sfat (bun sau rau) „Lasati calculatorul pana nu deveniti obsedatii dupa el macar cate 2-3-4 ore iesiti afara si cititi intro carte nu pe NET!”:) atata a fost ce am vrut sa spun:) (bun sau rau eu miam dat cu parerea) BRAVO DANNY si MULT NOROC IN CONTINUARE

  8. Danny spune:

    Mulţumesc! Te mai aştept!

  9. klaus spune:

    Eu si asa vin pe Blog in fiecare zi simi petrec cate 20-30 de min citind articole noi :)BFTA IN CONTINUARE

Lasă un răspuns

