Since 93

Posted: 2 Noiembrie 2009 in Danny's

Mâine 03.11.2009

03.11. 1993 ziua ceea mai fericită din viaţa mea, prima lumină, prima atingere, primul zâmbet, primele lacrimi, prima chelie, primul bou care m-a atins ( doctorul ). De atunci am învăţat să merg, să ascult, să citesc, să învăţ, să fiu pintre cei mai buni, să fiu cuminte, să fiu nebun, să chiulesc, să fut, să iubesc, să mă îndrăgostesc, să plâng, să râd, să dorm. Când m-am născut am fost aproape mort, toată lumea spera şi zicea că până la urmă o să mor, acum acei oameni când mă văd încep să plângă şi zic ” Dane! Ce mare te-ai făcut! „. Să speraţi în orice şi oricine,totul este previzibil.

La ora 00:00 împlinesc a 16-a toamnă trăită pe acest pământ, în această ţară idioată, în acest oraş Craiova. Nu mă simt diferit, doar de faptul că sunt din ce în ce mai aproape de cele 3 pedale şi acel cerc. Mă apropi cu paşi repezi, dar mai sunt încă 2 ani în care o să turbez şi o să conduc ilegal.

Ce pot să spun, vă mulţumesc celor care îmi sunteţi şi mi-aţi fost alături ,Îi mulţumesc lui D-zeu pentru că îmi pot sărbătorii ziua încă odată, Îi mulţumesc pentru lucrurile rele care mi s-au întâmplat, dar şi pentru cele bune. Nu vreau să primesc de la voi decât un sincer şi din inimă ” La mulţi ani ” , fără prea mult patos să nu vă stricaţi pofta de mâncare.

Sunt o ” scorpie ” cum zic toate fetele de la şcoală! :))  Prea mult strică!! Aşa că vă las!!

Comentarii
  1. Mady spune:

    La multi ani!!!:* Sa fiu prima!!:)

  2. Elena spune:

    La multi ani!:*

  3. anonimous spune:

    La multi ani!

  4. Danny spune:

    Data viitoare să îţi scri numele la post. Nu aprobam, dar sunt bine dispus. 😉

  5. pux94 spune:

    LAAA MULTI ANIIII!! ( scuze , cam inatarziat , da’ deh, stii, noi, astia cu porcina de la centru suntem mai intarziati … daca nu stii despre ce e vorba afli tu de pe net =)) , surprize, surprize pe la CNFB )

  6. Danny spune:

    Da ştiu. Prietena lui Tudor nu face deloc şcoală că e una în spital de la ea din clasă. :)) Eu aflu tot:)) Mersi, mersi!!! Voi pe bloguri numai scrieţi ?

  7. pux94 spune:

    noi nu pream am mai scris ca am dat ultimele saptamani cate 1/2 lucrari pe zi …cumulat cred ca n-am dat in toata viata mea atatea lucrari cate am dat saptamanile astea =)) Maine facem party, e prima zi dupa vreo 2-3 saptamani cand nu dam nicio lucrare =)))

    Da’ nu cred ca stii ca si noi si clasa aia faceam in aceeasi sala =)) (ei aveau ore dupa noi) pe ei i-au trimis acasa( oricum erau decimati, 3 sferturi din clasa, de raceli si noi facem la lab de fizica =)) )

  8. Danny spune:

    =)))) foarte tare. ne vedem la bal la buzeşti 🙂

  9. pux94 spune:

    s-a amanat balu’, nu se stie pentru cand

Lasă un răspuns

