Comentarii

Posted: 7 Octombrie 2009 in dy-studio

Sunteţi aşa greu de stimulat? Trebuie să vă împingă cineva de la spate? Trebuie să tot scriu pe blog să nu uitaţi să lăsaţi comentarii?

Ca să vă spun din propria experienţă. Nu contează că ai foarte multe comentarii, nu sunt ca un fel de o întrecere pentru mine şi pentru alţii, dar noi autorii avem nevoie de multe păreri. Contează opinia voastră pentru că de cititori depinde blogul. Pentru că noi vă dăm vouă în gură cum s-ar zice.  Deci vă rog frumos pe fiecare vizitator în parte, nu mă supăr că spuneţi că nu vă place, doar exprimaţi-vă părerea şi să nu vă fie frică să comentaţi. Vă mai rog încă odată frumos. Mulţumesc!

Comentarii
  1. Elena spune:

    Chiar vrei sa comentez?:D … pai,chiar nu stiu ce anume as avea de spus pt ca nu prea ma pricep eu la astea,pe bogul tau am gasit multe chestii interesante si care sunt bine de stiut.Datorita acestuia te am cunoscut mai bine! … sa zic si despre tine:esti un baiat f de treaba,comunicativ si sociabil.Sper sa nu te muti din sem 2 si sa fim in continuare colegi.Pe curand,dragul meu prieten!:))

  2. Danny spune:

    Exersarea e mama tuturor!!!

    Nici eu nu le aveam cu scrisul, dar am început să evoluez.

    O-m trăii şi o-m vedea cu mutatul cum fac.

  3. Mady spune:

    Daca e sa te muti… Te muti cu tot cu Elena si Tudor la mine in clasa!:)

  4. […] Publicat octombrie 14, 2009 dy-studio Leave a Comment Mai citiţi încă odată acest POST şi încă odată şi încă […]

Lasă un răspuns

