ghici !!!

Posted: 12 Iunie 2009 in Uncategorized

Ce maşină crezi că e???


Comentarii
  1. @lbert spune:

    daewoo espero

  2. Laurentiu ' bucuresti spune:

    bmw 316 ?

  3. cristii spune:

    Mercedes?

  4. Annonymous spune:

    cielo

  5. Eugen spune:

    Mitshu

  6. quIInntreezZZ spune:

    opel vectra

  7. Anonymous spune:

    nu am nici ceea mai mica idee si totusi de ce nu se poate mari poza?

  8. D.Y spune:

    @Anonim: Asta mă întreb şi eu.. am mai păţit asta, o să încerc să rezolv problema. Uitaţi-vă cât de cât la poză şi ziceţi o variantă. Vă rog frumos în comentariu să menţionaţi şi de unde sunteţi, din ce localitate. Mulţumesc!

  9. Cineva spune:

    nisan….

  10. BiTzA spune:

    espero:P

  11. Claudia spune:

    S-o ia naiba. Am vazut-o si eu. Colosala realizare 😐

  12. Unty spune:

    bmw seria 5

    sunt din craiova.

  13. mady spune:

    Sa spun sau nu?:)) Daca ghicesc ce imi dai?:))

  14. Popescu spune:

    espero, e in fatza la hagienush masina:))

  15. ////\\\\/////\\\\ spune:

    Hmm… E cam greu sa iti dai seama ce masina e…Dar.. stiu ce masina e:). E Espero..:)) Si sunt din Timisoara:P

  16. A.T.M. spune:

    ESPERO bha.. ce drk ca se vede :)):)) nu ?

Lasă un răspuns

