Sfârşit de gimnaziu.

Posted: 7 Iunie 2009 in Uncategorized

Am terminat cei 8 ani de şcoală. Aceşti ani pe mine m-au învăţat foarte multe lucruri importante. Se spune că sunt cei mai frumoşi ani din viaţă şi le dau dreptate celor care au spus aceste lucruri. Clasa mea niciodată nu a fost unită, nici la început, nici la sfârşit. Invidia, gelozia, scârba, ura, şmecheria au fost necesare doar pentru faptul că nu am fost uniţi. În 1-4 nu ştiam noi ce e viaţa. Toţi eram la fel de deştepţi până am început să simţim gustul lenei. Mie cel mai mult mi-au plăcut clasele a 5-a şi a 6-a .. eram cel mai tare atunci. Din clasa a 7-a a început să se complice viaţa mea. Am fost foarte secretos.. detalii despre viaţa mea nimeni nu ştia, nimeni nu ştia ce îmi poate capul. Până când unii au insistat din cauza curiozităţii ce îi poartă.. ca să afle ei tot. Am o viaţă complicată şi foarte multe lucuri ascunse şi din cauză că eu fac lucruri foarte diferite din câte ar trebui să facă un copil de 16 ani.. unii mă cred un mare mincinos.. nu ştiu cum au ajuns la această concluzie, dar în viitorul apropiat o să le demonstrez şi o să le inchid gura, dar atunci va fi prea târziu pentru că eu oricum cu aceşti aşa zişi colegi nu am avut legături strânse şi nici nu o să am. Doar cu 3 persoane o să mă înţeleg bine peste ani.. în rest nu îmi pasă de nimeni pentru că sentimentul este reciproc. Am fost o clasă dezordonată din orice punct de vedere. Despre băieţi ce să zic..nimeni nu s-a schimbat de când eram mici. Azi eram prieteni, mâine duşmani şi tot aşa. Ne-am bătut, ne-am înjurat .. scuze am cam uitat să ne cerem. Disputa ceea mai mare era pe terenul de fotbal.. cine demonstra că e cel mai bun şi bine înţeles cine era cel mai bun la bătaie. Fetele.. mereu cicălitoare, plângăcioase, deştepte, urâte, frumoase, orgolioase, triste. În aceşti 8 ani am avut câte un moment în care să fiu singur cu una din cele 16. Şi toate se bârfesc între ele, dau impresia a fi prietene, dar ele cunosc bine expresia „ ţineţi prietenii aproape şi duşmanii şi mai aproape”. Unele se credeau buricul din pământ, altele barbie sau în cel mai rău caz miezul din Fanta. Multe ziceau că nu-l suportă pe x şi pe z.. dar le vedeai numai cu ei sau pe la spate te bârfeau.. şi după îţi cereau ajutoru .. aşa ne cred unii pe alţii că suntem proşti. Sincer am crezut mai acum câteva luni..am avut o senzaţie că ceva se va schimba şi că totul va fi bine, dar m-am înşelat şi cred că trebuia să fiu trist şi supărat, dar mă bucur că o să scap de unii şi că o să întâlnesc alţi oameni poate răi poate buni.. o să merg mai departe, fără să mă uit înapoi. Acum nu mai am de împărţit nimic cu nimeni şi dacă îi se scoală unuia să comenteze să facă ce vrea. Am văzut cu ce fel de oameni am stat într-o clasă 6 ore pe zi, 5 zile pe săptămână.. cu greu o să-mi schimb părerea..dar până acolo e mult drum de străbătut. Colegilor în afară de cei 3 se ştiu.. vă rog frumos să nu mai mă salutaţi când mă vedeţi pe stradă şi încercaţi dacă puteţi să mă bârfiţi mai puţin şi să vă vedeţi de viaţa voastră. Trebuia să scriu mai mult, dar este de ajuns.

Comentarii
  1. Claudia spune:

    Vor veni anii de liceu, care vor fi mult mai frumosi ca acestia. Vom gasi alti oameni si vom lasa in spate acest inceput.
    Pacat ca a fost sa fie asa; pareati uniti, mult mai uniti decat noi.

  2. Leo spune:

    tu ai adaugat bannerul meu si nu mi-ai spus? :))

    o sa te adaug si eu 🙂 adauga la link exch si http://leo-mp3.blogspot.com 🙂

  3. mady spune:

    Bine spus Clau "Pareati":) Paream numai sa fim uniti,dar in realitate nu eram deloc uniti,chiar deloc:)

  4. Anonymous spune:

    pai daca nu ati fost uniti in 1-4 no sa fiti nici in 5-8 era logic
    …..:D

Lasă un răspuns

