my new ride.

Posted: 29 Mai 2009 in Uncategorized

   Am trecut de la motor la bicicletă. În sfârşit coletul de la fratele meu a ajuns. Partea cea mai grea a fost ” câratul bicicletei „. Dar noroc cu alex.. şi împreună cu el de la Pan Group, cel de pe Calea Bucureşti am cărat coletul până acasă.. desigur că am dat cu ea pe jos de câteva ori. De asamblat nu a fost deloc greu.. deoarece îţi trebuia doar un imbus.

 Bicicleta este o semicursieră, OLYMPUS este diferită de celelalte deoarece are schimbătoarele pe coarne, are şi foaie mică. Este în top 10.. în Craiova.. oricum în Craiova nu sunt cine ştie ce biciclete, doar la Cross ce mai sunt.. dar în rest..nimic. First Bike a scăzut nu mai este ce a fost. Era cel mai bun magazin şi avea şi piese bune, dar acum are doar biciclete, atv-uri şi scutere. Dacă vrei să îţi cumperi bicicletă bună şi ai bani .. Orbea ar fi o soluţie. V-am lăsat şi nişte poze…
Comentarii
  1. mady spune:

    Se putea să nu îi faci poze?:))

  2. madyy spune:

    Apropo…S-o stăpâneşti sănătos!!!:P:P

  3. Leo spune:

    si eu sunt tot din craiova

  4. Anonymous spune:

    tare rau de tot bicicleta
    nu ai ce spunde dar totusi
    a lu edi e mai tare;)

  5. D.Y spune:

    @Anonim: Dacă tu spui că e mai tare bicicleta lu Edi.. e părerea ta şi nici nu te pricepi la biciclete. Îţi spun eu că e mai tare.

  6. Anonymous spune:

    BA TACETI DRAQU DIN GURA
    NICI UNA
    NU SE COMPARA
    CA ALUI SI NU AMI
    COMENTATI
    CA A LU EDI E MAI TARE
    CA ALU EDI E
    …..

Lasă un răspuns

