LA GRĂTAR part 2

Posted: 14 Mai 2009 in Uncategorized

 Azi iar am mers la Edi… :))
Comentarii
  1. Anonymous spune:

    nebuni:))))

  2. xxx spune:

    ala blond ce suparacios e . vai mama lui

  3. andreea spune:

    acum ce faceti gratar in fiecare zi?

  4. D.Y spune:

    cine ştie.

  5. Anonymous spune:

    foameaaaaa =))

  6. ono77 spune:

    cati mici ati facut?

  7. D.Y spune:

    ono.. nu ştiu mai exact dar eu unul ştiu sigur că am mâncat 8 mici jumate :)) restul.. nu prea mai ştiu

  8. D.Y spune:

    şi băiatu în 3 sferturi nu prea a apucat cartofi :))

  9. ono77 spune:

    am observat

  10. Anonymous spune:

    blondu a fost prea penal 😐

  11. D.Y spune:

    se mai întâmplă.

  12. ggd~ripi spune:

    acum vad ca nu ati mai fumat

  13. D.Y spune:

    da..era ” tanti TITI ” femeia care îi face curat lu edi în casă şi nu ne-a lăsat edi.

  14. D.Y spune:

    Rusu.. a murit. Dar a putut rezista fără câteva ” vitamine „

  15. ELEna spune:

    Rusu e baiatu cu blugi lungi?

  16. D.Y spune:

    da, why?

  17. ELEna spune:

    arata ca dracu

  18. D.Y spune:

    elena.. numai vorbi urât. E unul dintre cei mai buni prieteni ai mei 😉

  19. Sergiu' spune:

    multe comentarii tot felul de intrebari ma da totusi MA DANNY VATI DISTRAT? ca asta e cel mai important

  20. D.Y spune:

    să zic că da.

  21. mady spune:

    Bah vere…Da mancarati ,nu gluma!:))
    Saracu’ rusu!!:))

  22. Blondu spune:

    Multumesc ba dane ca mai facut de cacat in fata tuturor.Apropo sa stiti ca eu nu am nimic cu tine sau cu bodo am ceva cu redusu ala de edi care are numai fite.In ziua aia cand i-am gonit pe el si pe rata eram foarte obosit afara era cald si edi ma batea la cap sa il las cu scuteru dupa ce ii explicasem ca e politie si ca nu am voie si dupa ce nu l-am lasat sa se plimbe cu scuteru a inceput sa faca baza de mine si m-am enervat si i-am zis sa plece.Acum revin la subiect el intodeauna face gura si se oftica ca de ce umblu eu cu aia si tu de care zic si ma inebunit ca sunt niste prosti si asa mai departe si pur si simplu m-am saturat de mofturile lui.El nu are nici un drept sa imi alega prieteni fac ce vreau cu viata mea nu trebuie sa ma conduca el.
    Daca esti un bun prieten cum te consider intelegi daca nu ramai ca edi.
    A si xxx te rog nu te mai lua de mama mea da zici de mine.

  23. D.Y spune:

    ho dane.. şi xxx e un băiat de treabă care doar a glumit. Am şters videoclipurile cu tine. Scuze!

  24. D.Y spune:

    madă..

  25. D.Y spune:

    doar ne ştii cât mâncăm noi.

  26. Anonymous spune:

    sunteti tari

  27. Anonymous spune:

    copii fara viitor

  28. Anonymous spune:

    glumeam

  29. D.Y spune:

    ha, ha.. hai să râdem!

  30. kev spune:

    foooaammmeeeaaaa

  31. Anonymous spune:

    cat costa un mic? :)))

  32. mady spune:

    Since you , Edy and Rusu were like best friends!

  33. dy0studio spune:

    ……………..

  34. dy0studio spune:

    ………………

Lasă un răspuns

