ce ziceţi fetelor?

Posted: 21 Aprilie 2009 in Uncategorized

Comentarii
  1. Anonymous spune:

    e luata dupa 4tuning

  2. D.Y spune:

    pulifrici mersi că ţi-ai dat seama. E de la secţinuea funny şi eu am publicat poza pe 4tuning.

  3. Anonymous spune:

    cum zici tu

  4. D.Y spune:

    mă tu ai comentat şi la aia cu ” prostia românească ” ?

  5. mady spune:

    dany.. lasa-i..!!!:)

  6. Hanna spune:

    parca asa ziceai ca imi faci daca nu sunt cuminte si mi-ai aratat poza acum cateva zile

  7. D.Y spune:

    ceva în genu.. numai că în revistă o să fie în loc de bmw un seat leon :)) mă înţelegi nu?

  8. D.Y spune:

    nu o să fac asta şi nici nu vreau 😛 să nu te superi =))

  9. alisson spune:

    ar fi prea de tot 🙂

  10. Anonymous spune:

    Ohhh, ce comentarii ! Sa nu se excite baietii de pe-aici , copii !

  11. dy0studio spune:

    ………………………..

Lasă un răspuns

