De 8 martie

Posted: 6 Martie 2009 in Uncategorized

MOTIVE PENTRU CARE ÎI SUNTEM DATORI MAMEI


1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FACUTĂ
„Dacă vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am
terminat de făcut curat”

2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA
„Roaga-te să iasa pata aia din covor”

3. Mama m-a învăţat ce e LOGICA
„Pentru ca aşa am zis eu,de-aia”

4. Mama m-a învăţat MAI MULTA LOGICĂ
„Dacă cazi de pe hinta şi îţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş”

5. Mama m-a învăţat ce e IRONIA
„Plângi în continuare, şi o să-ţi dau eu motive pt care să plângi”

6. Mama m-a învăţat ce e CONTORSIONISMUL
„Uită-te la murdăria de pe ceafa ta „

7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA
„Camera ta arată de parcă a trecut o tornadă prin ea”

8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA
„Daca ţi-am zis o dată, ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”

9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIEŢII
„Eu te-am făcut,eu te omor!”

10. Mama m-a învăţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI
„Nu te mai comporta ca taica-tău”

11. Mama m-a învăţat ce e INVIDIA
„În lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi care nu au părinţii
la fel de minunaţi cum ai tu”

12. Mama m-a învăţat ce e AŞTEPTAREA
„Asteaptă numai până ajungem acasă”

13. Mama m-a învăţat ce înseamnă A PRIMI
„O să ţi-o primeşti când ajungem acasă”

14. Mama m-a învăţat ce e UMORUL
„Când o să-ţi tai degetele de la picioare jucându-te cu maşina de tuns
iarbă, să nu alergi plângând la mine”

15. Mama m-a învăţat CUM SĂ DEVIN UN ADULT
„Dacă nu mănânci legume, nu o să mai creşti niciodata”

16. Mama m-a învăţat ce e GENETICA
„Eşti exact ca taica-tău”

17. Mama m-a învăţat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC
„Inchide uşa dupa tine. Ţi de pare că te-ai născut într-un cort?”

18. Mama m-a învăţat ce e ÎNŢELEPCIUNEA
„Când o să fi de varsta mea, o să înţelegi”

19. Şi preferata mea, mama m-a învăţat ce e JUSTIŢIA
„Într-o bună zi, o să ai şi tu copii. Şi sper că o să fie exact ca si tine”

Comentarii
  1. anca spune:

    esti fenomenal

  2. xxx spune:

    ti s-au intamplat toate sau sunt inventate?

  3. D.Y spune:

    Razvan.. toate întâmplările mi s-au întâmplat, dar toate de acum 2 ani. Acum ştii doar că stau singur la institut fără ai mei.

  4. D.Y spune:

    toate sunt vechi şi ceea mai noua e de acum 2 ani …

  5. Helena spune:

    ca tot veni vorba :)) tu norocosule cum sa stai tu singur intr-un apartament si sa ai o viata asa misto sa ai 2 masini sa ai ceea mai tare echipa din romania sa fii asa cunoscut, talentat, frumos si tot ce mai vrei tu.. toate la 15 ani doamne deci esti cel mai tare pusti din lume :))

  6. Hanna spune:

    se mai intampla si dinastea

  7. Anonymous spune:

    😡

  8. maria spune:

    cine mai e ca tine?

Lasă un răspuns

